تنظیم شکواییه بر علیه تحریم کنندگان بخش خصوصی

به منظور دفاع از حقوق تولیدکنندگان انجام می گیرد

رئیس شبکه انجمنهای صنعتی و معدنی گفت: با تنظیم شکواییه بر علیه کشورهای تحریم کننده ، از حقوق تولید کنندگان و سرمایه گذاران ایرانی در مجامع بین المللی دفاع خواهیم کرد.

بیژن پناهی زاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: هم اکنون در حال تهیه و تنظیم یک شکوائیه بر علیه کشورهای تحریم کننده ی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ایرانی هستیم تا از سرمایه و پول های تولیدکنندگان و سرمایه- گذاران خارجی در کشورهای خارجی که با استناد به تحریم ها بلوکه گردیده است رفع توقیف شود.

رئیس شبکه انمجمنهای صنعتی و معدنی در ادامه افزود: البته بخش خصوصی کشورهای تحریم کننده نیز از این تحریم ها ضرر زیادی متقبل شده اند که آنها نیز خواهان لغو تحریم بخش های خصوصی ایران و رفع تحریم های صدور کالا و تبادلات مالی کشور ایران هستند.

پناهی زاده اقدامات مقرضانه ی بعضی از کشورها در جلوگیری از تبادلات مالی بخش خصوصی ایران در کشورهای خارجی را محکوم کرد و گفت: تا رفع کامل مشکلات بوجود آمده برای بخش خصوصی کشورمان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس شبکه انجمنهای صنعتی و معدنی ایران با اشاره به اینکه این اقدامات در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال۹۱ به نام سال تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی است خاطرنشان کرد: وظیفه داریم نه فقط در داخل کشور بلکه در خارج از کشور در مجامع و دادگاههای بین المللی از تولید ملی،کار و سرمایه ایرانی  دفاع کنیم و بخش خصوصی نباید تنها منتظر اقدامات دولت باشد و خود نیز  باید وارد عمل شود./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.