تنفر هواداران استقلال از بازگشت این بازیکن

انتشار خبر بازگشت نیکبخت به استقلال با واکنش‌های متفاوتی از سوی 
هواداران به خصوص تیفوسی‌های این تیم روبرو شده است. نگاهی به نظرات هواداران متعصب استقلال در برخی شبکه‌ها و سایت‌های اجتماعی نشان از تنفر اکثریت آنها به این بازیکن دارد. بسیاری از هواداران استقلال با بازگشت نیکبخت مخالفند و سعی می‌کنند این روزها در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی ناراحتی و نفرت خود را بابت شنیدن این خبر به همگان اعلام کنند.

تنها درصد کمی از هواداران استقلال هستند که با بازگشت نیکبخت به استقلال موافقت کرده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد طیف عظیمی از هواداران استقلال هنوز یادشان نرفته نیکبخت که تا قبل از جدایی محبوب‌ترین بازیکن استقلال به شمار می‌رفت چگونه و در چه شرایطی اردوگاه آبی را به مقصد اردوگاه سرخ ترک کرد.

نیکبخت ۷ سال پیراهن استقلال را در لیگ تن می‌کرد و محبوبیت خاصی میان هواداران استقلال داشت. او همان روزهایی که مورد توجه چندین تیم اروپایی از جمله اتلتیک مادرید اسپانیا قرارگرفته بود محبوب ترین بازیکن تیمش محسوب می‌شد و بسیاری بر این باورند که اگر نیکبخت از استقلال جدا نمی‌شد اکنون محبوب ترین استقلالی فوتبال ایران میان هواداران به حساب می‌آمد.

تصمیم جنجالی علیرضا نیکبخت اما در برهه‌ای که استقلال نیز به شدت نیازمند نیکبخت بود او را به منفور ترین استقلالی روی زمین تبدیل کرد اما نیکبخت جوان پی شهرت بیشتر بود و در یک اقدام غیر منتظره استقلال را به مقصد پرسپولیس ترک کرد. شاید اگر نیکبخت در آن حال و روز استقلال را تنها نمی‌گذاشت امروز هیچ یک از هواداران استقلال به خود اجازه نمی‌داد آن الفاظ تند را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نثار این بازیکن کند اما نیکبخت به واقع الان هیچ جایگاهی میان هواداران استقلال ندارد و اکثریت قریب به اتفاق هواداران از اینکه می‌شنوند بازیکنی که تیمش را در برهه‌ای حساس تنها گذاشت وبه تیم رقیب رفت، می‌خواهد دوباره برگردد و لباس استقلال را تن کند عکس العمل تندی نشان می‌دهند.

شاید طرح بازگرداندن نیکبخت در این برهه با نیت آماده کردن ذهن هواداران استقلال صورت گرفته باشد. اینکه قلعه نویی می‌خواهد نیکبخت را به استقلال برگرداند تقریبا قطعی شده و سرمربی استقلال نیز به آن اشاره کرده است و شاید زمانی که تا آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر باقی مانده ذهن هواداران استقلال را برای پذیرش نیکی سابق آماده و مهیا کند. در شرایط فعلی بدون اغراق می‌توان گفت ۹۹ درصد از هواداران استقلال مخالف بازگشت نیکبخت هستند وتنها درصد کمی از استقلالی‌ها هستند که می‌خواهند جاده را برای بازگشت نیکبخت باز بگذارند.

شاید نیکبخت نیز این روزها اگر سری به سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بزند بیشتر از هر زمان دیگری عمق فاجعه‌ای که در آن زمان باعث شد را درک کند. هنوز بسیاری نمی‌دانند نیکی چرا بعد از ۷ سال حضور در استقلال ناگهان این تیم را به مقصد پرسپولیس ترک کرد و رفت. آیا نیکبخت اگر به استقلال بازگردد و بار دیگر لباس آبی را تن کند به این سوال پاسخ خواهد داد؟

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نادیا:

    این حرفا کدومه افتخار حضور بده بعدش هوادارنماها اعتراض کنن باهین حرفایی صدمن یه غاز باعث جدایی اش از استقلال شدین روزهایی روب یادبیارید ک این تفلکوازاین تیم ب اون تیم واسه سن نارسی شی می انداختن انشاالله بیاد منتشم می کشیم برای ورددوبارهش دلامونوقربونیشم می کنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.