تنها یک سال زندان مجازات کارگردان فیلم موهن به پیامبر(ص)

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

مجازات “سام باسیل” سازنده فیلم موهن توهین به پیامبر(ص) تنها یک سال زندان تعیین شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از وارپ، مجازات “سام باسیل” سازنده فیلم موهن توهین به پیامبر(ص) تنها یک سال زندان تعیین شد.
فعالان ضد اسلام مقیم آمریکا با همکاری تعدادی از قبطیان مصری مهاجر در این کشور و “تری جونز” کشیش دیوانه آمریکایی اقدام به ساخت و پخش فیلمی شرم آور در توهین به پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام کردند.

این فیلم موهن، سخیف و حتی بدون کمترین ارزش هنری که “معصومیت مسلمانان (Innocence of Muslims) ” نام دارد یک فیلم آماتوری به کارگردانی شخصی به نام “ناکولا بیسلی ناکولا” با نام مستعار “سام باسیل” است و حاوی صحنه‌ها و توهین‌هایی به پیامبر اکرم(ص) است که زبان از بیان آن ها شرم می‌کند.
این فیلم خشم مسلمانان سراسر جهان را برانگیخت و در نهایت ” سام باسیل” در اواخر ماه سپتامبر دستگیر شد و در بازداشتگاه متروپلیتن نگهداری شد. تا اینکه دیروز دادگاه وی تشکیل گردید.

“سام باسیل” که مسئول و سازنده اصلی این فیلم است طبق اعلام دادگاه فدرال آمریکا تنها به یک سال زندان محکوم شده است و بجز این تنها ۴ سال بعد از آزادی از زندان تحت نظر پلیس زندگی خواهد کرد.
این درحالی است که هنوز به اتهامات دیگر وی رسیدگی نشده است، یکی از این اتهامات شکایتی است که “سیدنی لی گارسیا” بازیگر نقش مکمل این فیلم کرده است. وی ” باسیل” را متهم به فریب وی کرده است، زیرا “باسیل” در هنگام انتخاب وی نام فیلم را “جنگجوی صحرا” علام کرده بوده و قرار نبوده که این فیلم ضد پیامبر و مسلمانان باشد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.