تهدید الشباب به ترور همه نمایندگان پارلمان سومالی

یکی از مسئولان جنبش الشباب سومالی اعلام کرد که عوامل این گروه درصدد هستند تا همه اعضای پارلمان جدید سومالی را یکی پس از دیگری ترور کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یکی از مسئولان جنبش الشباب سومالی که یکی از گروه‌های شورشی سومالی به شمار می‌آید در تماس تلفنی با خبرگزاری فرانسه با تاکید بر ترور مصطفی حاجی محمد، یکی از نمایندگان پارلمان سومالی توسط اعضای این گروه اعلام کرد: عوامل مسلح جنبش الشباب قصد دارند همه اعضای جدید پارلمان سومالی را یکی بعد از دیگری ترور کنند.

وی گفت: نام مصطفی حاجی محمد در راس لیست اعضای جنبش الشباب سومالی قرار داشت.

این عضو جنبش الشباب سومالی که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد که عملیات کشتن مصطفی حاجی محمد توسط گروهی از اعضای مبارز جنبش الشباب بود که برای کشتن همه نمایندگان مصصم شوند.

وی با اشاره به نیروهای اتحادیه آفریقا و نیروهای اتیوپی که به نیروهای سومالی در مبارزه با جنبش الشباب کمک می‌کنند افزود: ما همه نمایندگان پارلمان سومالی را که در حقیقت مزدوران دولت بوده و برای اشغال کشورشان توطئه چینی می‌کنند یکی پس از دیگری می‌کشیم.

این عضو جنبش الشباب در پایان اعلام کرد تعداد نمایندگانی که در حال حاضر در لیست مرگ قرار دارند ۲۷۴ تن است و در صورتی که این افراد از سمت خود در پارلمان استعفا ندهند به زودی کشته خواهند شد.

مصطفی حاجی محمد عصر روز شنبه زمانی که در حال خروج از مسجدی در موگادیشو، پایتخت سومالی ترور شد.

وی اولین نماینده پارلمان سومالی بود که از زمان تعیین مجلس جدید الشرق که شامل ۲۷۵ نماینده است در این کشور ترور شده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.