تهدید تصویر بردار العالم در یمن

۳۰م دیماه ،

رسانه‌ها و مطبوعات یمنی، از تهدید تصویربردار شبکه العالم از سوی عناصر مسلح سفارت عربستان در صنعا خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم؛ اشخاص مسلح سفارت عربستان در پایتخت یمن، پس از درگیری با تیم خبری شبکه العالم و گروهی از خبرنگاران مقابل این سفارتخانه، تصویربردار شبکه العالم را با سلاح سرد تهدید کردند.
این حمله عصر شنبه هنگام تجمع خانواده‌های شهروندان یمنی‌ بازداشت شده در عربستان، مقابل سفارت این کشور در صنعا صورت گرفت. بر اساس این گزارش، در پی حمله عناصر مسلح سفارت عربستان سعودی به یک خبرنگار یمنی مقابل این سفارت خانه؛ تیم خبری العالم که برای پوشش تظاهرات در محل حاضر بود، به همراه دیگر همکاران به کمک آن خبرنگار شتافتند. سایت “الجمهور نت” به نقل از “محمد راشد الجبلی” خبرنگار شبکه “المسیره” نوشت، عناصر مسلح تهدید کردند که الحمزی و همه کارکنان این شبکه را به قتل خواهند رساند.
سایت “التغییر” یمن نیز با انتشار یافتن این خبر تأکید کرد: در پی مقاومت خبرنگاران، عناصر مسلح به “عماد الحمزی” تصویر بردار شبکه “العالم” حمله و او را با سلاح سرد تهدید کردند. شرکت کنندگان در تجمع دیروز مقابل سفارت عربستان، با سردادن شعارهایی، درخواست کردند شهروندان یمنی که بدون توجیه قانونی یا محاکمه در عربستان به زندان افتاده اند، آزاد شوند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.