تهدید ایلان ماسک: پیشنهاد خرید توییتر را پس می‌گیرم

ایلان ماسک هشدار داد که اگر توئیتر نتواند اطلاعات مربوط به هرزنامه ها و حساب های جعلی خود را ارائه دهد، ممکن است پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری خود برای خرید این شبکه اجتماعی را پس بگیرد.

تهدید ایلان ماسک: پیشنهاد خرید توییتر را پس می‌گیرم

به گزارش ممتاز نیوز، میلیاردر مشهور آمریکایی، ایلان ماسک، در نامه‌ای به توئیتر، درخواست خود را برای جزئیات بیشتر در مورد حساب‌های رباتی این شبکه اجتماعی تکرار کرد و گفت که تمام حقوق خود را برای خاتمه دادن به معامله خرید محفوظ می‌دارد؛ زیرا شرکت توئیتر با ارائه نکردن اطلاعات به او “نقض آشکار” تعهدات داشته است.

طی هفته اخیر ارزش سهام توئیتر ۵.۵ درصد کاهش یافت و به ۳۸.۱۳ دلار رسید که در مقایسه با پیشنهاد ۵۴.۲۰ دلاری ایلان ماسک به ازای هر سهم، کاهش شدیدی نشان می دهد. این آمار نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران انتظار نداشتند معامله مزبوربا قیمت توافق شده بسته شود.

در این نامه آمده است: «نمایندگان ماسک معتقد هستند که توئیتر از اجرای تعهدات خود تحت توافقنامه ادغام به طور شفاف امتناع می ورزد. این کار باعث ایجاد سوء ظن بیشتر مبنی بر اینکه این شرکت داده های درخواستی را مخفی می کند، می شود.» این اولین باری است که ماسک به طور کتبی تهدید می‌کند که از این قرارداد کناره‌گیری می‌کند.

مدیران توئیتر در خصوص نامه جدید ایلان ماسک هنوز اظهار نظری نکرده اند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.