تهدید به بمب گذاری در هواپیما

یک هواپیمای آمریکایی که به سوی فرودگاه هوستون تگزاس به پرواز در آمده بود با تهدید به بمب گذاری در این پرواز روبرو شد اما پرواز خود را ادامه داد و سالم به زمین نشست.

«هوستون کرانیکل»، یک هواپیمای آمریکایی صبح روز گذشته (دوشنبه) در جریان پرواز از شهر «ال پاسو» در غرب ایالت «تگزاس» به سوی فرودگاه «هابی» در هوستون که بزرگ ترین شهر در ایالت تک ستاره تگزاس است، با تهدید بمب گذاری روبرو شد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه آمریکایی،بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت این روزنامه آمریکایی، فردی در تماس تلفنی ساعت حدود ۱۱:۲۰ دقیقه صبح روز گذشته خود با برج مراقبت، از کشف یک یادداشت که تهدید به بمب گذاری در پرواز شماره ۲۴ کرده بود، خبر داد.

یکی از سخنگویان این خطوط هوایی تائید کرد که یک یادداشت دست نوشته حدود ساعت ۱۱ صبح روز گذشته در این پرواز کشف شد و این هواپیما به سفر خود به هوستون ادامه داد و صحیح و سالم به زمین نشست و این در حالیست که تهدید بمب گذاری در این هواپیما غیر معتبر در نظر گرفته شده بود.

بر اساس این خبر، این هواپیما بعد از فرود در فرودگاه هوستون تحت بازرسی قرار گرفت و بمبی در آن پیدا نشد؛ تهدید به بمب گذاری در این هواپیما باعث اختلال در عملیات های طبیعی فرودگاه و یا تاخیر پروازها نشد.

مقامات مربوطه در حال بررسی علت این حادثه و تهدید به بمب گذاری هستند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.