تهدید به اعتصاب لبخند

۲۳م آذر ،

مهمانداران شرکت هوایی “کتی پاسیفیک” هنگ کنگ تهدید کرده‌اند اگر به درخواست‌هایشان رسیدگی نشود، دست به یک رشته اعتصاب می‌زنند؛ از جمله عدم لبخند به مسافران.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ اتحادیه مهمانداران و خدمه پرواز شرکت هوایی “کتی پاسیفیک” در چارچوب مناقشه‌ای بر سر دستمزدها اعلام کرد که اعضای آن در ایام جشن کریسمس و سال نو دست به یک رشته اعتصاب‌های متنوع و گزینشی می‌زنند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، تسانگ کووک-فونگ دبیر کل این اتحادیه گفت: اعتصاب شامل موارد متعددی خواهد بود، از جمله عدم لبخند به مسافران، عدم اهدای نوشابه یا حتی غذا به مسافران در طول پرواز؛ ما با جدیت مفاد توافق برای اعتصاب را به اجرا می‌گذاریم و حتی ممکن است از پذیرش بار مسافران اجتناب کنیم که می‌تواند سبب تأخیر پروازها شود.

خدمه پرواز در قراردادهای تازه خواستار ۵ درصد اضافه حقوق شده‌اند؛ درحالی که شرکت “کتی پاسیفیک” پیشنهاد ۲ درصد اضافه حقوق برای سال ۲۰۲۴ و پاداش یک ماهه برای راندمان کاری انفرادی را برای سال ۲۰۱۲ داده است؛ اتحادیه که دارای ۶ هزار عضو است اعلام کرده اگر با مدیریت به توافق نرسد، تهدیدهای خود را به اجرا می‌گذارد.

مدیریت شرکت هوایی “کتی پاسیفیک” به نوبه خود از اتحادیه خواسته است برای رسیدن به هر گونه توافق اعضای آن باید تهدید به اعتصاب را لغو کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.