تهرانسر؛ پیشتاز در افتتاح حساب مسکن ویژه

گزارشات میدانی از اولین روز افتتاح حساب مسکن ویژه استان تهران حاکی از آن است که که بانک مسکن شعبه تهرانسر بیشترین میزان استقبال از مسکن ویژه استان تهران را داشت .

براین اساس شعبه تهرانسر بانک مسکن با ۲۰ ثبت نام  رکوددار ثبت نام مسکن ویژه در تهران محسوب شد.
 امروز شعبات، میرداماد با ۴ ثبت نام، ونک با ۳ ثبت نام  از متقاضیان مسکن ویژه ثبت نام کرده اند.
گفتنی است میزان استقبال از مسکن ویژه در قسمت های جنوبی تهران بیشتر بوده است.
متقاضیان از اول مهر باید با مراجعه به نشانی اینترنتی Tehran.maskanmehr.net نام نویسی کنند و ثبت نام متقاضیان مسکن تهران به صورت اینترنتی انجام می شود و با توجه به وضع و تعداد متقاضیان در خصوص مدت زمان پایان آن تصمیم گیری می شود.
همچنین متقاضیان برای ثبت نام در مسکن تهران باید دارای این شرایطی چون : فاقد مسکن،  افراد سرپرست خانواری که خود و افراد تحت تکفل آنان از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۳۸۴ فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی بوده و از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ از هیچ یک از امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی یا تسهیلات یارانه‌ای خرید یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند ، است.
و همچنین  متاهل یا سرپرست خانواده ، دارای حداقل ۵ سال سابقه سکونت مستمر در شهر تهران (۵ سال اخیر) ،فاقد سابقه استفاده از تسهیلات دولتی در سال های قبل از جمله شرایط اصلی برای ثبت نام مسکن ویژه به شمار می رود .
بنا بر این گزارش اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران، متقاضیانی که قبلا از طریق وزارت تعاون سابق یا وزارت مسکن و شهرسازی سابق یا از هر طریق دیگری در مسکن مهر ثبت نام کرده اند و اطلاعات آنها در سامانه ثبت نام موجود است، مجاز به ثبت نام نیستند.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.