تهران تا امامزاده هاشم ۴ بانده می‌شود/ کاهش ترافیک تهران-شمال

شهریار افندی زاده در گفتگو با مهر با اشاره به ۴ بانده شدن جاده هراز، تصریح کرد: جاده هراز از تهران تا امامزاده هاشم هم تا پایان مهرماه ۴ بانده می شود و برای مابقی مسیر هم اگر بودجه آن تامین شود، ۴ بانده خواهد شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، استان مازندران را دارای بیشترین تردد در میان استان های کشور اعلام کرد و گفت: ۴ بانده شدن محورهای هراز و فیروزکوه کمک زیادی به کاهش ترافیک مسیر می کند و به دلیل اهمیت این استان باید باقی طرحها با سرعت بیشتری به اجرا برسد.

وی با اشاره به افتتاح گردنه گدوک، اظهار داشت: راه اصلی تهران به شمال کشور از طرف فیروزکوه از گردنه گدوک عبور می کرد و این گردنه در فصل زمستان با سرمای بسیار زیاد و مه و کولاک همراه بود و مشکلات زیادی را برای راهداران و مسافران ایجاد میکرد.

افندی زاده افزود: با افتتاح ۲۳ کیلومتر از مسیر ۴ بانده فیروزکوه – قائم شهر، قسمت گردنه به نوعی حذف شد و زمان سفر از یکساعت و ۳۰ دقیقه به ۲۰ دقیقه کاهش یافت. 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به هزینه ۵۸ میلیارد تومانی این پروژه، بیان کرد: این پروژه از انظر افزایش ایمنی وکاهش سانحه در مسیر قائم شهر بسیار موثر است و امیدواریم که تمام پروژه تاپایان شهریور ۹۲  به اتمام  برسد.

افندی زاده این پروژه را از طرح های مهرماندگار عنوان کرد و گفت: بحرانی ترین بخش مسیر، گردنه گدوک بود که به اتمام رسید البته در بخش های دیگر باید ساخت تونل و تعریض هم انجام گیرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.