“تهران” کمی تا نیمه ابری/ آغاز موج تازه “بارش” ها از فردا

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

از فردا سامانه بارشی فعالی وارد کشور شده و در این روز مناطق جنوب غرب، جنوب و غرب کشور را در بر گرفته و سبب بارش برف و باران، وزش باد و در مناطق جنوبی رعد و برق خواهد شد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران سازمان هواشناسی کشور، امروز “شنبه ۱۴ دی ماه ۹۲” در اکثر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و از فردا سامانه بارشی فعالی وارد کشور شده و در این روز مناطق جنوب غرب، جنوب و غرب و در روز دوشنبه علاوه بر نواحی فوق، مناطق مرکزی، با شدت کمتر در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه های جنوبی البرز و بتدریج شرق کشور را در بر گرفته و سبب بارش برف و باران، وزش باد و در مناطق جنوبی رعد و برق خواهد شد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، این سامانه بارشی روز سه شنبه در غالب مناطق کشور فعال بوده  و روز چهارشنبه از کشور خارج می گردد و همچنین شدت بارش ها در روز دوشنبه در جنوب غرب و جنوب کشور است و خلیج فارس نیز دوشنبه مواج خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان “تهران” امروز، کمی ابری تا نیمه ابری، در پاره ای نقاط غبار صبحگاهی پیش بینی می گردد و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۶ درجه و در کمترین حالت به ۱- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر۳ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.