تهران ۱۰ درجه گرم تر می گردد

اردیبهشت ۱۴۰۳

وی یادآور شد: از دوشنبه هفته جاری دمای هوا در کل کشور با روند افزایشی همراه خواهد بود و این روند تا پایان هفته ادامه خواهد یافت.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای هوای تهران طی روز جاری برابر ۳۰درجه سانتی‌گراد است، گفت: دمای هوای این کلانشهر در پایان هفته به ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

عبدالرضا امیدوار شهری با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در کل کشور نسبت به روز قبل، اظهارداشت: امروز دمای هوا در تهران نسبت به روز قبل ۴درجه سانتی‌گراد کاهش یافته است.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه هم‌اکنون دمای هوای تهران ۳۰ درجه سانتی‌گراد است، افزود: این روند کاهشی دمای هوا در کل کشور تا فردا با شیبی ملایم ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: از دوشنبه هفته جاری دمای هوا در کل کشور با روند افزایشی همراه خواهد بود و این روند تا پایان هفته ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: گرمترین روز پایتخت طی هفته جاری، پنج‌شنبه خواهد بود به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود دمای‌هوای این کلانشهر در این روز به ۴۰ درجه سانتی‌گراد برسد.

امیدوار شهری با بیان اینکه باند شمالی کشور نیز تا فردا کاهش دما را تجربه خواهد کرد، ابراز داشت: از دوشنبه هفته جاری نیز دمای هوا در باند شمالی کشور با روند افزایشی همراه خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز قبل دمای هوا در شهر اهواز ۴۹ درجه سانتی‌گراد بود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در پایان هفته جاری در اهواز به ۵۰ درجه و در آبادان و دهلران به ۵۲ درجه سانتی‌گراد برسد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.