تهران ۴ درجه خنک می‌شود

جام جم آنلاین: سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوای استان‌های نوار شمالی کشور خبر داد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سازمان هواشناسی کشور،  بارش باران در روز دوشنبه در استان‌های گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی و در روز سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در استان‌های مازندران و گلستان از شدت بیشتری برخوردار است.

از این رو در مناطق یاد شده آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش بینی می شود.

همچنین پیش بینی می‌شود دمای هوا در این مناطق نیز  بین ۵ تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش پیدا ‌کند.

براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر روز سه‌شنبه در استان‌های شمالی و شمال غرب و دامنه‌های البرز افزایش ابر، وزش باد، کاهش محسوس دما، بارش باران همراه با رعد و برق آغاز می‌شود که از اواسط روز سه‌شنبه بارش‌ها به سمت شمال شرق کشور نیز گسترش می‌یابد.

همچنین شدت بارش‌ها در روز سه‌شنبه استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان می‌باشد. در طی این مدت دریای خزر مواج می‌باشد.

براساس این گزارش، طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه در مناطق شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد. همچنین پدیده باد و گردوخاک طی سه‌شنبه و چهارشنبه برای برخی مناطق غرب و جنوب غرب دور از انتظار نیست.

تهران خنک می‌شود

براساس سازمان هواشناسی آسمان تهران روز سه‌شنبه کمی ابری به تدریج افزایش ابر در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین برای روز چهارشنبه هوای تهران صاف در ارتفاعات ابری گاهی وزش باد پیش بینی‌می‌شود.

بر همین اساس دمای هوای تهران روز سه‌شنبه حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد بود که روز چهارشنبه پیش بینی می‌شود حداقل دمای تهران ۲۰ و حداکثر ۳۱ درجه سانتیگراد باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.