تهمینه میلانی فیلمی در حوزه دفاع مقدس می‌سازد / انتخاب دبیر جشنواره رادیو و اجلاس جهانی صدا

به گزارش خبرآنلاین، جلسه شورای صدور پروانه فیلمسازی ۳۵ میلیمتری دوشنبه ۲۲ خردادماه برای دو پروژه سینمایی پروانه ساخت صادر کرد. 

«حکایت عاشقی» به تهیه‌کنندگی مسعود جعفری ‌جوزانی و کارگردانی احمد رمضان‌زاده (دفاع مقدس- حلبچه) و «تنهایی پرهیاهو» به تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین و کارگردانی تهمینه‌میلانی (دفاع مقدس) عناوین پروژه‌هایی است که از این شورا پروانه ساخت دریافت کرده است. 

 با صدور موافقت اصولی برای پروژه «آن سوی اینجا» به تهیه‌کنندگی محمدعلی رامین و کارگردانی محسن محسنی‌نسب با موضوع بیداری اسلامی موافقت شد.

انتخاب دبیر جشنواره رادیو و اجلاس جهانی صدا
بهروز رضوی‌نژاد به عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و دبیر پنجمین اجلاس جهانی صدا منصوب شد.

جشنواره دوازدهم که اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد، شاهد دو بخش جدید یعنی آگهی خدمات عمومی (PSA) و مینی فیچر بود. قرار است در سیزدهمین دوره این جشنواره نیز بخش‌های جدید دیگری به آن افزوده شود که دبیر جشنواره بین المللی رادیو در حال بررسی طرح‌ها و پیشنهادات در‌این‌باره است. او قصد دارد بخش بین‌الملل را در دوره سیزدهم جشنواره گسترده‌تر برگزار کند.

جشنواره بین المللی رادیو پیش از این به صورت دوسالانه برگزار می‌شد، اما اردیبهشت ماه امسال محمدحسین صوفی معاون صدای سازمان صدا و سیما اعلام کرد این جشنواره بار دیگر به صورت سالانه برگزار خواهد شد.

سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.