تهیه اجباری فیلم مستهجن از کودکان مهد کودک/تجاوز به نوزاد یک ماهه+عکس

فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پلیس اوهایو مربی مهد کودک به همراه کارگر خدماتی به جرم تجاوز و سوء استفاده جنسی از کودکان مهد کودک ای بی سی کیدز” و تهیه فیلم های مستهجن و انتشار یافتن آن پس از شناسایی توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از شبکه خبری ان بی سی زوج جوانی که ۱۶ کودک از جمله یک نوزاد را مورد تجاوز جنسی قرار دادند و از لحظات سپری شده فیلم تهیه کرده و در صفحات اجتماعی به اشتراک می گذاشتند توسط پلیس دستگیر شدند.

این زوج حتی نوزاد را که یک ماهه را نیز مورد تعرض جنسی قرار دادند و از آن فیلم برداری می کردند . مادر این نوزاد پس از سپردن کودک خود فراموش کرد کیف مخصوص را تحویل دهد کاملا تصادفی وارد مهد شد که با صحنه ای دردناک روبرو شد.

بر اساس مدارک و شواهد موجود که بر روی لپ تاپ نیز ضبط شده مدرکی محکم و غیر قابل انکار برای پلیس و قاضی پرونده بود، در جلسه دادگاهی که در دادگاه ایالتی اوهایو برگزار شد”جیمز آزبورن” به همراه همسرش “هدر کانک” به اعدام محکوم شدند.

والدین این نوزاد به همراه والدین قربانیان دیگر که خواستار منتشر نشدن اسم و تصویر آنها شده بود از ارائه حکم اعدام برای این دو جنایت کار ابراز خرسندی کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.