تهیه نقشه فقر کشور، در دستور کار کمیته امداد

به گزارش ایرنا، مهدوی چهارشنبه در نشست کمیته امداد امام حمینی (ره) استان بوشهر افزود: پیش بینی می شود این نقشه تا پایان سال ۹۱ یا ابتدای سال ۹۲ به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: مهمترین رویکرد این مرکز تغییر شیوه آموزش از روش سنتی به روش الکترونیک است که با این تغییر، بسته های آموزشی این مرکز جز برترین بسته های آموزشی درسطح کشور به شمار می رود.

رییس مرکز آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اضافه کرد: ۵۰ استاد با درجات مختلف، در سطوح مختلف با این مرکز همکاری می کنند و در سال گذشته یکهزار و ۵۰ جلسه آموزشی در قالب ۶۵۵ هزار نفر ساعت برای کارکنان کمیته امداد برگزار شد.

مهدوی یادآورشد: تاکنون دو هزار و ۸۰۰ نفر از این مرکز فارغ التحصیل شده اند و مهمترین فعالیت های پژوهشی این مرکز در سال جاری نیاز سنجی آموزشی، نیاز های آموزشی جامعه کارکنان و بررسی مسایل و مشکلات نیازهای سرپرستان خانوارها به کمک جهاد دانشگاهی است.

وی بیان کرد: در سه سال گذشته تحولات آموزشی هر سال نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشته است طوری که عملکرد آموزشی سال ۹۰ نسبت به سال ۸۹دارای رشد ۴۱۰ درصدی بوده است.

وی با اشاره به اولویت های سال جاری مرکز آموزش و پژوهش کمیته امداد گفت: در ۲۱ آبان سال جاری همایش ملی ‘بررسی نقش امر به معروف و نهی از منکر در سلامت اداری’ با حضور دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، ستاد صیانت و ستاد امر به معروف و نهی از منکر کمیته امداد برگزار می شود.

رییس مرکز آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در هفته پژوهش نیز همایش ملی ‘ آموزش و پژوهش و تحول سازمانی’ برگزار خواهد شد.

مسوول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز گفت: همه فرایض با احیای امر به معروف و نهی از منکر احیا می شوند.

حجت الاسلام محمد رضوانی افزود: اگر مردم احساس تکلیف و نسبت به خود و دیگران احساس مسوولیت نکنند، شاهد رواج بی عفتی، بی غیرتی، بی حجابی، ارتشا و غیبت می شود. ک/۲۶۲۹**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۹۸۱۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.