تهیه کننده «کلاه قرمزی» ممنوع التصویر شدن «جیگر» را تکذیب کرد!

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

در حالی که روز گذشته خبری از سوی یکی از سایتهای خبری منتشر شده بود مبنی بر ممنوع التصویر شدن کاراکتر «جیگر» از مجموعه «کلاه قرمزی»، حمید مدرسی تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی «کلاه قرمزی» در گفتگو با شبکه ایران از بی اطلاعی نسبت به این موضوع خبر داد.

مدرسی به شبکه ایران گفت:«نمی دانم این خبر از کجا در اختیار یک رسانه خاص قرار گرفته اما تا جایی که من می دانم چنین چیزی صحت ندارد. طبیعی است که برای چنین اقداماتی تهیه کننده باید در جریان قرار گیرد.»

حمید مدرسی که تازه ترین همکاری اش با زوج طهماسب-جبلی فروش یک میلیاردی را در تهران از سر گذرانده درباره اینکه آیا هیچ ابلاغیه ای در این باره به او ارائه شده یا نه هم می گوید:«نه، برای همین است که از شنیدن این خبر تعجب کردم.»

مدرسی که این روزها خارج از تهران به سر می برد در پاسخ به این پرسش شبکه ایران که فکر می کنید دلیل شیوع چنین شایعاتی چه باشد اظهار می دارد:«وا.. نمی دانم. این را باید از آنها که این شایعات را درست می کنند بپرسید.»

ایرج طهماسب در کنار تمامی کاراکترهای عروسکی «کلاه قرمزی» از «پسرعمه زا» گرفته تا «همساده» و «فامیل دور» و البته «جیگر»

وقتی از مدرسی درباره این مساله پرسیدیم که آیا به هنگام تولید آخرین قسمت پخش شده «کلاه قرمزی» که عیدفطر روی آنتن رفت پیشنهادی مبنی بر حذف «جیگر» نداشتید، وی پاسخ داد:«نه، باور کنید هیچ ابلاغیه ای مبنی بر حذف کاراکتر «جیگر» به ما ارائه نشده است.»

کاراکتر «جیگر» از جمله کاراکترهای جدید مجموعه «کلاه قرمزی» است که اگرچه ظاهرش شبیه به الاغهاست اما به واسطه تاکید بر این موضوع که خـــَر نیست بلکه جیگـــر است به شدت مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفته و بسیاری از منتقدان نیز طراحی چنین کاراکتری توسط جبلی-طهماسب را ستوده اند. جالب اینجاست که این خانم یا آقای جیگر در دی.ودی.دی های «کلاه قرمزی» که از طریق شبکه نمایش خانگی به بازار عرضه می شود هم جای ثابتی دارد.

شبکه ایران

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر سه شنبه ۷ شهریور  مشاهده : ۵۶   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.