توانایی ایران در جنگ سایبری بر همگان محرز است

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران گفت: ایران به عنوان سومین قدرت در عرصه جنگ سایبری، قطعا توانایی مقابله و دفاع از مرزهای سایبری را خواهد داشت.

 علی عبدی دبیر تشکیلات انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، در ارتباط با ادعای آمریکا در حملات سایبری به سایت های هسته ای و نفتی ایران اظهار داشت: در چند سال اخیر شاهد این گونه حملات از سوی شیطان بزرگ بر علیه تاسیسات هسته ای ایران بوده ایم و آن ها همیشه ثابت کرده اند که به هر نحوی به دنبال اخلال در تاسیسات هسته ای ما هستند.

وی عامل حملات سایبری علیه تاسیسات هسته ای ایران را شکست در راهبردهای نظامی دانست و گفت: هزینه های سنگین جنگ در عراق و افغنستان غرب را به بن بستی رسانیده که برون رفت از آن برایشان غیرممکن است. لذا بر آن شدند تا با جنگ سایبری ضمن و اخلال در امور نظام جمهوری اسلامی هزینه کمتری را متقبل شوند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه ایران توان مقابله با جنگ سایبری آمریکا را دارد تاکید کرد: ایران سومین قدرت در عرصه جنگ سایبری است و قطعا توانایی مقابله و دفاع از مرزهای سایبری را در عرصه های مختلف خواهد داشت.

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران هدف اصلی آمریکا  از جنگ سایبری بر علیه ایران را این گونه عنوان کرد: ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ترس از گسترش بیداری اسلامی در جهان اسلام به سردمداری ایران از دلایل اصلی آمریکا برای دشمنی باایران اسلامی است.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.