توانمندیهای هوا–فضای سپاه در رزمایش پیامبر اعظم ۷ مورد تقدیر کمیسیون امینت ملی قرارگرفت

به گزارش ایرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی ‘سید حسین نقوی حسینی ‘ با اشاره به حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی در رزمایش پیامبر اعظم ۷ افزود : نمایندگان حاضر در این رزمایش گزارش کاملی از رزمایش پیامبر اعظم ۷ درجلسه امروز بعد ازظهر این کمیسیون ارایه کردند .

نقوی حسینی افزود : در گزارش ‘کوثری ‘و ‘حقیقت پور’ پرتاب موشک های با برد بلند ،میان و کوتاه برد به هدف های از پیش تعیین شده تا مسافت دو هزار کیلومتر نشانه اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی اعلام شده است.

وی خاطر نشان کرد : رزمایش پیامبر اعظم ۷ اعلام آمادگی توان دفاعی کشور برای سرکوب هر نوع تهدید در هر نقطه علیه جمهوری اسلامی بود .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به حضوروزیر کشور و معاونین وی در این کمیسیون گفت : در این نشست ‘محمد نجار’ گزارش کاملی از آخرین تحولات امنیت داخلی ،تغییرو تحولات در استانداری ها و شرایط اجرای طرح های امنیت اجتماعی ارایه کرد .

وی ادامه داد : نجار در جلسه امروز بعد ازظهر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به سووالات اعضای این کمیسیون نیز پاسخ داد .

نقوی حسینی تصریح کرد : در پایان جلسه امروز کمیته های سه گانه سیاست خارجی ،امنیتی و دفاعی جهت تعیین هیات رییسه تشکیل جلسه داده و انتخابات خود را برگزار کردند .

به گفته وی، درکمیته سیاست خارجی ‘وحید احمدی ‘ به عنوان رییس ،’شفیعی ‘ به عنوان نایب رییس و ‘شوشتری ‘ به عنوان دبیر کمیته سیاست خارجی انتخاب شدند .

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت : درکمیته امنیت نیز’محسنی ثانی’ به عنوان رییس ،’نعیمی پور’ به عنوان نایب رییس و ‘شوهانی’ به عنوان دبیر کمیته انتخاب شدند .

وی افزود: درکمیته دفاعی نیز ‘کوثری’ به عنوان رییس ، ‘فتح الله حسینی ‘ به عنوان نایب رییس و ‘اسماعیلی ‘ به عنوان دبیر کمیته انتخاب شدند .

سیام **۱۷۰۸ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۳۱۰۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.