توجه هنرمندان جهان به نگاه عمیق هنرمندان ایران

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

بسیاری از موزه داران جهانی علاقه بسیاری به نمایش آثار هنرمندان ایران دارند.

اولیود ویک موزه دار ارشد بنیاد بیلر در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمی باشگاه خبرنگاران ؛ درباره هنرهای تجسمی ایران هنرمنان ایرانی در حوزه هنرهای تجسمی تلاش های فراوانی را انجام می دهند.
وی اظهار داشت: در بین هنرمندان هنرهای تجسمی ایران می توان به هنرمندان جوان اشاره نمود چرا که تلاش این گروه از هنرمندان برای معرفی به جامعه هنری بسیار فراوان است.
وی در ادامه خاطر نشان نمود: هنرمندان تجسمی ایران خلاقیت فراوانی را در خلق اثر به می برند و آثار بسیاری از این هنرمندان در موزه های بزرگ جهان نگهداری می گردد.
وی در ادامه اظهار داشت: در هر یک از آثار هنرمندان تجسمی ایران به سهولت می توان نوآوری و منحصر به فرد بودن و به طور کلی شناسنامه ایرانی و هویت شرقی را ملاحظه نمود.
وی در ادامه تصریح نمود: در سال های اخیر آثار هنرمندان ایران بیشتر در اقصی نقاط جهان به نمایش در می آید و این امر نشان دهنده آن است که هنرهای تجسمی ایران در جهان علاقمندان فراوانی دارد.

*عاشق هنرهای تجسمی ایران هستم

مارکوس کورش از کارشناسان هنری بنیاد بیلر نیز در همین زمینه گفت : شگفتی های فراوانی در هنر های تجسمی ایران وجود دارد و در حقیقت هنرمندان هنرهای تجسمی ایران قابلیت های فراوانی دارند و این توانایی های آنها در آثاری که خلق می نمایند کاملاً مشخص است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از موزه داران علاقمند به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان ایرانی می باشند.
 این کارشناس هنری در ادامه گفت: علاقه فراوانی به بستر سازی به جهت ایجاد تبادلات فرهنگی با ایران هستیم.
گفتنی است؛ بنیاد بیلر یکی از بنیاد های هنری است که توسط هنرمندی باسینی نام در سوئیس تاسیس شده است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.