تور مجازی تماشاخنه سنگلج رونمایی شد

۲۹فروردین۱۳،

سامانه و تور مجازی تماشاخنه سنگلج، عصر دیروز، با حضور قادر آشنا مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان عرصه نمایش در سالن اجرای این تماشاخانه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، عصر دیروز چهارشنبه ۲۸ فروردین ، مراسم رونمایی از تور و سامانه مجازی تماشاخانه سنگلج در این تماشاخانه و با حضور قادر آشنا مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان عرصه نمایش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم اتابک نادری رئیس تماشاخانه سنگلج به روی صحنه حاضر شد و دربارهٔ اهداف راه اندازی این تور مجازی گفت: اولین هدف راه اندازی این تور مجازی، فراهم آوردن امکان آشنایی با این مکان برای اشخاصی است که این تماشاخانه را از نزدیک ندیده‌اند. جوانان یا دانشجویان تئاتر می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی تماشاخانه سنگلج از گوشه گوشه این ساختمان دیدن کنند.

نادری در ادامه اظهار کرد: هدف دیگر طراحی این تور مجازی، فراهم کردن امکانی برای مهندسانی است که می‌خواهند تماشاخانه‌ای را طراحی و یا بسازند. همچنین با وجود چنین توری گروه های نمایشی می‌توانند با آمادگی بیشتر برای اجراهای خود در این تماشاخانه برنامه‌ریزی کنند.

در این مراسم پس از سخنان اتابک نادری بلافاصله تور مجازی تماشاخانه سنگلج با حضور قادر آشنا، بهزاد فراهانی و هادی مرزبان گشایش یافت.

این تور مجازی قرار است از فردا در پایگاه اینترنتی تماشاخانه سنگلج به نشانی sangelaj.ir در دسترس قرار گیرد.
کاربر با استفاده از این تور مجازی علاوه بر اینکه امکان گردش در همه مکان‌های این تماشاخانه را به صورت مجازی می‌یابد، می‌تواند اطلاعات کامل مربوط به این تماشاخانه همچون پیشینه تاریخی آن را نیز ملاحظه کند.
تماشاخانه سنگلج تهران یکی از تماشاخانه های قدیمی تهران محسوب می گردد که تاریخ تاسیس آن به سال ۱۳۴۴ برمی‌گردد.

انتهای پیام / ۴۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.