تور موسیقی علیرضا قربانی در اروپا

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

تور اروپایی کنسرت ˝حریق خزان˝ به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی علیرضا قربانی آغاز شد.

علیرضا قربانی، خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: تور کنسرت اروپایی ما از شب قبل ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) در شهر آمستردام هلند آغاز شد که این کنسرت‌ها تا ۳۰ نوامبر در اروپا ادامه خواهد داشت.

این خواننده در ادامه بیان کرد: قرار است ۲۳ نوامبر در اتریش، ۲۶ نوامبر در سوئیس و ۳۰ نوامبر در سوئد به اجرای برنامه بپردازیم که امیدواریم این کنسرت‌ها مورد قبول مخاطبان قرار گیرد.

قربانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کنسرت “حریق خزان” با استقبال مخاطبان همراه بوده است به همین سبب تصمیم گرفتیم این کنسرت را در شهرهای مختلف ایران و کشورهای دیگر اجرا کنیم.

این خواننده در ادامه تاکید کرد: هدف ما از برگزاری این کنسرت‌ها این است که موسیقی ایرانی را به گوش همه برسانیم زیرا موسیقی اصیل ایرانی بسیار غنی و پرمحتوا است، در نتیجه همه مخاطبان در سرتا سر دنیا باید به موسیقی ایرانی گوش بسپارند.

علیرضا قربانی افزود: در کنسرت “حریق خزان” قرار است قطعاتی با عنوان؛ حریق خزان با شعر فریدون مشیری، ارغوان، بیقرار و دلی در آتش با شعر هوشنگ ابتهاج، آخرین جرعه جام با شعر فریدون مشیری، زندگی، رنگ بر اساس شعری از سهراب سپهری، خلق حیران، خاطرات برای ویولنسل و پیانو برای مخاطبان اجرا شود.

این خواننده در پایان گفت: همچنین قرار است به همراه آنسامبل موسیقی هنری ایرانی به روی صحنه رویم که به سبب مشکلاتی که در جا به جایی ارکستر بزرگ وجود دارد، با آنسامبل کوچکتری به اجرای برنامه می‌پردازیم.

پایان پیام/۴۶/الف
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.