توزیع ۵ هزار معرفی‌نامه ارز دانشجویی

جام جم آنلاین: مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم از توزیع معرفی‌نامه پنج هزار نفر متقاضی دریافت ارز دانشجویی در روز جمعه، سیزدهم مرداد خبر داد.

حسن مسلمی‌نایینی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: توزیع معرفی‌نامه ارز دانشجویی مطابق برنامه زمان‌بندی شده قبلی و بدون هیچ‌گونه تغییری صورت می‌گیرد و افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به موسساتی که برای آنها تعیین و اعلام شده است معرفی‌نامه خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۳۰ موسسه برای توزیع معرفی‌نامه ارز دانشجویی در ۱۲ شهر کشور در نظر گرفته شده که ۱۰ موسسه آن در تهران مستقر هستند.

مسلمی ادامه داد: موسسات توزیع معرفی‌نامه ارز دانشجویی در تهران در مناطق محمودیه، میرداماد، سعادت‌آباد، خیابان شریعتی، اشرفی‌اصفهانی، گیشا، خیابان ولیعصر، گاندی، فرمانیه و سهروردی واقع شده‌اند.

به گفته وی ۲۰ موسسه دیگر نیز در شهرهای ارومیه، اصفهان، تبریز، تهران، رشت، زنجان، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه، کیش و مشهد عهده‌دار توزیع معرفی‌نامه ارز دانشجویی هستند.

مسلمی نوبت بعدی توزیع ارز دانشجویی را بیست و هفتم مرداد اعلام کرد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته از سوی اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج، خدمات مختلفی همچون ثبت‌نام دریافت ارز دانشجویان اعزام با هزینه شخصی به صورت اینترنتی در سامانه «نشا» ارائه می‌شود.

مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج توضیح داد: پس از ثبت درخواست متقاضیان در سامانه نشا، مدارک آنها از سوی کارشناسان بررسی و نامه‌های مربوطه صادر می‌شود و سپس موسسات اعزام دانشجو که در شهرهای تعیین شده، مستقر هستند معرفی‌نامه‌های دریافت ارز را در تاریخ‌های تعیین شده در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند و نیازی به مراجعه حضوری افراد به وزارت علوم نیست.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.