توزیع متوازن آلودگی هوا در شمال و جنوب تهران

۲۱ام بهمن ،
ممتاز نیوز : گزارش وضعیت هوای پایتخت در اولین هوای ماه زمستان امسال که اخیراً از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران انتشار یافته، حاکی است تهران در هیچ یک از روزهای دی ماه امسال و دی ماه دو سال قبل، هوای پاک نداشته است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر ؛ بر اساس این گزارش شاخص کیفیت هوای تهران در دی ماه امسال مشابه دی ماه سال قبل بود اما نسبت به دی ماه سال ۸۹ در وضعیت نامطلوب تری قرار داشته است.
بنا بر این گزارش بر اساس اطلاعات ۲۰ ایستگاه سنجش آلودگی هوای در ۲۰ نقطه پایتخت به ترتیب شادآباد در جنوب غرب تهران با ۲۸ روز، تهرانسر در غرب تهران با ۲۵ روز و اقدسیه و میدان قزوین در شمال و جنوب تهران با ۲۱ روز شرایط ناسالم، بیشترین آلودگی هوا را در دی ماه داشته اند.
 
با استناد به این اطلاعات در می یابیم که آلودگی هوا تقریباً به یک اندازه و به نسبت متوازن در شمال و جنوب تهران توزیع شده و مردم ساکن در این محدوده ها را تحت تاثیر قرار می دهد و تنها شرایط محدوده شرق تهران و مناطق خاصی مانند شهر ری، که هوای نسبتاً سالم تری دارند، از سایر محدوده ها و مناطق متمایز است.
 
شاخص کیفیت هوای تهران در ۱۰ ماه ابتدایی امسال به سبب تعداد بیشتر روزهای آلوده در مقایسه با مدت مشابه سال ۸۹ در وضعیت نامطلوب تری قرار داشته اما نسبت به ۱۰ ماه اول سال قبل، از شرایط مطلوب تری برخوردار بوده است.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.