توزیع کارت آزمون سراسری ۹۲ از دوم تیر/ اعلام نتایج نهایی هفته دوم شهریور

توزیع کارت آزمون سراسری ۹۲ از دوم تیر/ اعلام نتایج نهایی هفته دوم شهریور

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری از روز یکشنبه ۲ تیر‌ تا چهارشنبه ۵ تیر‌، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود.
به گزارش راسخون به نقل از فارس ، حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزرای فارس، گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۲ از روز یکشنبه دوم تیر‌ماه تا پایان روز چهارشنبه ۵ تیر‌ماه به همراه برگه راهنمای شرکت در آزمون داوطلبان، از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور توزیع می‌شود.
وی افزود: آزمون‌ها در پنج گروه اختصاصی در روزهای پنجشنبه ۶ تیر ماه تا شنبه ۸ تیر ماه در پنج نیم‌روز جداگانه برگزار خواهد شد.
توکلی خاطرنشان کرد: آزمون عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح و گروه آزمایشی هنر در بعد‌از‌ظهر پنجشنبه ۶ تیر‌ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در بعد‌ازظهر جمعه ۷ تیر‌ماه و آزمون گروه علوم انسانی در صبح شنبه ۸ تیر‌ماه برگزارخواهد شد.مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در ادامه گفت: نظر‌به‌اینکه آزمون هر گروه به طور جداگانه برگزار می‌شود و هر داوطلب برای حضور در گروه آزمایشی ذیربط باید کارت شرکت در آن آزمون را به طور جداگانه تهیه کند، لذا برای داوطلبانی که در دو یا سه گروه ثبت‌نام کرده‌اند، به ترتیب دو یا سه کارت شرکت در آزمون صادر می‌شود. توکلی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون، قرائت و تصحیح پاسخنامه‌ها، محاسبه نمرات خام، نمرات تراز و نمرات کل، نتیجه اولیه آزمون سراسری سال ۹۲ به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مذکور در هفته دوم مرداد ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. نتیجه نهایی پذیرفته‌شدگان این آزمون هم در هفته دوم شهریور‌ ماه از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.