توزیع کننده مواد مخدر، سارق خودرو هم بود

توزیع کننده مواد مخدر، سارق خودرو هم بود

عصرخودرو : رییس کلانتری ۲۰۷ پردیس از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر که سارق خودرو نیز بود، خبر داد.

به نقل ازممتازنیوز، سروان مجتبی سهراب منش،با اشاره به دستگیری یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در این محدوده، به سارق بودن این فرد نیز اشاره کرد و به تشریح جزییات پرونده وی پرداخت.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:” در راستای اجرای تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان ساکن محدوده پردیس، ماموران این کلانتری اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در این محدوده کردند.
وی افزود:” با توجه به هماهنگی های انجام شده با ماموران تجسس معاونت پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ کلیه مناطق جرم خیز تحت نظر قرار گرفت و ماموران با اجرای پست های ایست و بازرسی به شناسایی افراد مظنون و بازرسی از خودروهای مشکوک پرداختند.
سروان سهراب منش عنوان داشت:” این اقدامات ادامه داشت تا اینکه ساعتی بعد نتیجه داده و ماموران به یک راننده یک خودروی سواری که سعی داشت با استفاده از تجمع و تردد زیاد خودروهای حاضر در محل، خود را از دید ماموران پنهان کند، مظنون شده و برای بررسی خودرو و بازجویی از راننده، به وی دستور توقف دادند.
کلانتر ۲۰۶ رییس اظهار داشت:” با توقف خودرو، راننده تحت بازجویی قرار گرفت که اظهارات ضد و نقیض، عدم ارایه مدارک و اسناد خودرو و همچنین دستپاچگی وی باعث شده که ماموران اقدام به بازرسی خودرو نمایند که این امر به کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از صندوق عقب خودرو که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، منجر شد.
وی ادامه داد:” بر این اساس متهم به همراه خودرو به کلانتری منتقل شد که متعاقب آن مشخصات خودرو از بانک اطلاعاتی پلیس تهران بزرگ استعلام که مشخص شد خودرو مدتی پیش از محدوده شرق تهران به سرقت رفته است و اکنون تحت تعقیب قضایی می باشد که بر همین اساس پرونده تشکیل و این توزیع کننده سارق خودرو که “رحیم” نام داشت برای سیر مراحل تحقیقات به دادسرا منتقل شد.

جمعه ۱۰ شهریور   ۱۷:۶


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.