توزیع ۱۰ تن کیسه زباله در روز ۱۳ فروردین

۸فروردین ۱۳،

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به آمادگی این سازمان به مناسبت روز طبیعت گفت :‌ همزمان با ۱۳ فروردین ، روز طبیعت ، ۱۰ تن کیسه زباله در بوستان‌های تهران توزیع خواهد شد.

مهندس محمد فیاض در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران باضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در کنار توزیع کیسه‌های زباله در بوستان‌ها و میان شهروندان برای جمع‌آوری پسماند تولید شده ، کیسه‌های پارچه‌ای نیز در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت . این کیسه‌‌ها محتوی محصولات فرهنگی و آموزشی به ویژه برای کودکان و نوجوانان است.
 وی افزود : با هماهنگی مناطق ۲۲ گانه شهرداری نیز ، در بوستان‌های بزرگ  هر منطقه در این روز ، برنامه ‌های شاد و ویژه‌ای از جمله اجرای نمایش  با موضوع پسماند و اهمیت تفکیک زباله تر از زباله خشک به اجرا درخواهد آمد.
 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران افزود :‌ نیروهای نظافت و نگه داشت مناطق نیز پیش از روز طبیعت ، بوستان‌ها را برای حضور شهروندان نظافت و آماده خواهند ساخت همچنین در پایان روز ۱۳ فروردین بوستان‌ها و معابر تهران به سرعت نظافت خواهند شد.
 فیاض ضمن درخواست از شهروندان برای رعایت نظافت در بوستان‌ها تصریح کرد : در بوستان‌های شهر مخازن متعدد زباله تعبیه شده است تا شهروندان زباله‌ها را داخل آنها قرار داده و از کیسه‌های زباله‌ای که در اختیار آنها گذاشته می‌شود استفاده کنند تا نمای شهر با انبوه زباله از بین نرود./جم


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.