توزیع ۱۲۰ هزار فیش عوارض نوسازی و پسماند در منطقه ۱۰ تهران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

شهردار منطقه ۱۰ از توزیع بیش از ۱۲۰ هزار فیش عوارض نوسازی و خدمات پسماند و اختصاص جوایز خوش حسابی و ۱۰ درصد تخفیف در پرداخت iبه موقع عوارض خبر داد .

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه ۱۰ ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه گفت: بیش از ۱۲۰ هزار فیش عوارض و iبهای خدمات پسماند iبه همراه برگ اطلاع رسانی حاوی پرداخت حضوری ، غیرحضوری ، تقسیط عوارض نوسازی و ….. در قالب ۱۰۹۲۴۴ پاکت واحدهای مسکونی و ۱۳۲۷۵ قبوض واحدهای تجاری با همکاری اداره پست و نظارت اداره درآمد در منطقه توزیع شد . 
شهردار منطقه ۱۰ با اشاره iبه امکان پرداخت غیرحضوری از طریق پورتال شهرداری تهران گفت : عوارض پایدار شهری iبه عوارض مستمر از جمله عوارض نوسازی ، iبهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض کسب و پیشه اطلاق می گردد که امسال در جهتی سیاستهای اجرایی شهرداری تهران با رویکرد شهر الکترونیک و در زمینه تشویق و ترغیب شهروندان iبه استفاده از ابزارهای نوین اداری و بانکی ، شهروندان می توانند عوارض خود را iبه صورت غیر حضوری انجام دهند . 
وی افزود : علاوه بر روشهای پرداخت غیر حضوری متداول از طریق کلیه شعب بانکی، دستگاه های خود پرداز ، دستگاه (pos ) در اداره درآمد شهرداری منطقه و دفاتر خدمات الکترونیک شهر ، امکان پرداخت عوارض iبه صورت الکترونیک برای کلیه دارندگان کارت های عضو شتاب فراهم شده است و در این جهت شهروندان می توانند با مراجعه iبه پایگاه اینترنتی شهرداری تهران iبه آدرسwww.tehran.ir نسبت iبه پرداخت عوارض iبه صورت الکترونیک اقدام نمایند و همچنین با توجه iبه اطلاعات مندرج در این پایگاه اینترنتی علاقمندان با مراجعه iبه آن iبه کلیه اطلاعات مورد نیاز خود دست می یابند .
وی اختصاص جوایز ، ۱۰ درصد iبهای بخشودگی در صورت خوش حسابی و … را از مزایای پرداخت iبه موقع عوارض برشمرد و خاطرنشان نمود: شهروندانی که تا پایان آبان ماه نسبت iبه پرداخت عوارض پایدار اقدام نمایند در قرعه کشی جوایز خوش حسابی شرکت داده می شوند علاوه برآن با پرداخت غیر حضوری عوارض ، شانس شرکت در قرعه کشی را iبه میزان ۳ برابر افزایش خواهند داد . 
به گفته شهردار منطقه با توجه iبه این که شهرداری از محل دریافت عوارض های مذکور نسبت iبه تامین سرانه ها و احداث زیر ساخت های مورد نیاز شهر اقدام می نماید ، مشارکت شهروندان در این امر ، سببات iبهبود و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات  iبه آنان را فراهم خواهد نمود . 
شهردار منطقه در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مواجه با هرگونه مغایرت اطلاعات مندرج در قبوض ، عدم ارسال فیش عوارض و یا عدم درج مبلغ در فیش ارسال شده ، در اسرع وقت iبه پایگاه اینترنتی شهرداری تهران و یا اداره درآمد منطقه مراجعه نمایند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.