توسعه درس دفاع مقدس در دانشگاه آزاد

جام جم آنلاین: تفاهم نامه توسعه درس دفاع مقدس در دانشگاه آزاد به امضای رئیس این دانشگاه و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس رسید که به موجب آن توسعه دو واحد درس تخصصی دفاع مقدس متناسب با رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد در دستور کار قرار گرفت.

در راستای این تفاهم نامه، توسعه ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس با محتوا و سر فصل تعیین شده به ارزش دو واحد بعنوان درس اختیاری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته با امضای تفاهم نامه ای میان پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت.

به موجب این تفاهم نامه، راه اندازی و توسعه دو واحد درس تخصصی دفاع مقدس از این به بعد در دانشگاه آزاد متناسب با رشته های مختلف دانشگاهی انجام خواهد شد.

رشته‌ها و گرایش‌های جدید مورد نیاز در مقاطع مختلف تحصیلی توسط دانشگاه آزاد اسلامی در چارچوپ ضوابط و مقررات دانشگاه و پژوهشگاه تاسیس خواهد شد.

این تفاهمنامه در بخشنامه ای از سوی فرهاد دانشجو – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به روسای مناطق دانشگاه ابلاغ و مقرر شده تمام واحدها و مراکز آموزشی تحت امر مناطق نسبت به ایجاد زمینه لازم برای راه اندازی و توسعه کلاس‌های درس آشنایی با دفاع مقدس و واحدهای تخصصی و همچنین ایجاد رشته یا گرایش‌های دفاع مقدس، در حوزه‌ تخصصی مرتبط، ضمن تعامل و همکاری با پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، اقدام کرده و گزارش اقدامات را در پایان هر نیمسال به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.