توسعه صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی در سایه توجه دولت

چهارشنبه ۱۷ خرداد – ۰۵:۰۷:۴۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

شجاعی کیاسری:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه بیکاری معضل اجتماعی است که هم آسیبهای جدی فردی و هم آسیب‌های قابل ملاحظه اجتماعی را درتولید به جا می گذارد گفت : یکی از راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در کشور توسعه صنعت کشاورزی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل خانه ملت، سید رمضان شجاعی کیاسری ، افزود : توسعه وحمایت از صنایع تبدیلی وتکمیلی بخش کشاورزی تنها درسایه توجهات دولت به عنوان متولی سیاست‌گذاری‌های کلان میسر است تا زمینه تقویت صنعت و حضور آن در بازارهای جهانی فراهم شود.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد :توسعه و تحول در بخش کشاورزی به صورت کاربردی در گرو بهره وری کارآمد ار این صنعت است زیرا توسعه صنعت کشاورزی نیازمند گسترش و تقویت صنایع غذایی کشور است.
وی ادامه داد : با وجود چنین موقعیت جغرافیایی، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالا در  استان مازنداران ، هنوز مشکلات بیکاری داریم و این در حالی که با برنامه ریزی کاربردی برروی صنعت کشاورزی می توانیم علاوه بر رفع بیکاری شاخص اقتصادی این حوزه را نیز به نحو چشمگیری افزایش دهیم.
شجایی کیاسری افزود : به منظور ایجاد توازن اقتصادی در بخش کشاورزی باید صنایع تبدیلی این صنعت به نحو چشمگیری توسعه یابد.
نماینده مردم ساری در مجلس ایجاد اشتغال در استان مازندران را مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیاز امروز استان خواند و گفت: ایجاد اشتغال اساس رشد و توسعه است.
نماینده مردم ساری در مجلس نهم یاد آور شد: جوانان سرمایه‌های ملی کشور به شمار می‌آیند و به همین علت دولت باید اقدامات کارآمدی در راستای اشتغال کارآمد انجام دهد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۶۱۷۰۷۴۸۰۶۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.