توسعه پارکومترهای هوشمند در پایتخت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

توسعه پارکومترهای هوشمند در پایتخت

ممتازنیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش و توسعه پارکومترهای هوشمند در پایتخت خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد : شاید نتوان گفت پارکبان‌ها به طور حتم تا پایان سال جاری جمع می‌شوند، اما افزایش و توسعه دستگاه‌های پارکومتر هوشمند در سطح پایتخت با جدیت در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: در تلاشیم تا به جای مواجه شهروندان با پارکبان‌ها، دستگاه‌های هوشمند پارکومتر را جایگزین کنیم. چنان چه تاکنون در بخش وسیعی از شهر پارکومترها نصب و امکان استفاده از این دستگاه‌ها با کارت پارک‌ها که همان کارت‌های بلیت‌های الکترونیکی هستند امکان‌پذیر شده است.
به گزارش ایسنا، تشکری تصریح کرد: پارکومترهای هوشمند به طور حتم در نقاط مختلف شهر توسعه خواهند یافت اما با توجه به این که شهرداری تهران همواره تاکید داشته که معبر برای حرکت است و الزاما برای توقف و پارکینگ شدن نیست، جانمایی محل پارکومترها نیز بر این مبنا خواهد بود که انسداد ترافیکی به وجود نیاید و ظرفیت ترافیکی معبر کاهش نیابد.
معاون شهردار تهران با بیان این که لایحه ای در شورای شهر وجود دارد که بیش از ۲ سال منتظر تصویب آن هستیم گفت: با تصویب این لایحه شرایط سرمایه گذاری و مشارکت مردم برای ساخت پارکینگ مشخص می شود و می توانیم مشارکت های مردمی را در ساخت پارکینگ‌ها افزایش دهیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.