توصیه هلال احمر به مسافران نوروزی

مسافران نوروزی در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری می توانند با شماره تلفن ۱۱۲ مرکز پاسخگوی اضطراری سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

  وحید رحمتی مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، اظهارداشت: شماره ۱۱۲ در تمام کشور برای استمداد کمک اضطراری در حوادث برای حادثه دیدگان مورد استفاده قرار می گیرد و مسافران نوروزی می توانند با برقراری تماس با این شماره از سازمان امداد و نجات درخواست کمک اضطراری داشته باشند و کمک بگیرند.

وی افزود: شماره ۱۱۲ (ندای امداد) سازمان امداد و نجات برای شتاب بیشتر و انجام به هنگام عملیات امداد رسانی به آسیب دیدگان در انواع حوادث طراحی شده است و با برقراری تماس کمک اضطراری از سوی حادثه دیدگان انواع حوادث با شماره یادشده، امدادگران و نجاتگران هلال احمر به عنوان همکار در کنار سایر نیروهای امدادرسان برای کمک رسانی به افراد مضطرب و گرفتار اقدام می کنند.

رحمتی تاکید کرد: امکان برقراری تماس با شماره اضطراری ۱۱۲ حتی بدون سیم کارت در گوشی های همراه یا در صورت قفل بودن گوشی بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی وجود دارد.

— if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at momtaznews.com/content-only/faq.php#publishers.

هشت صبح
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. راوی:

    چرا هلال احمر در کار تمام دستگاهها دخالت میکند در کار کمیته امداد – بهزیستی – اداره راه – پلیس – اموزش پرورش – وزارت بهداشت – اورژانس و …………………

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.