توضیحات وزیرصنعت،معدن وتجارت در موردحذف طرح شبنم و ایران کد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون، گفت: وزیر صنعت معدن و تجارت امروز برای پاسخگویی به سوالات برخی از نمایندگان به کمیسیون صنایع مجلس رفت و درپایان این جلسه نمایندگان از توضیحات وی قانع شدند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا ، محمدرضا خان محمدی خرمی با اشاره جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: جلسه امروز صبح کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضو مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی، افزود: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن، برخی نمایندگان در حوزه صنعت سوالاتی از وزیر داشتند که بیشتر به حوزه انتخابیه مربوط بود و بعد از آن نیز وزیر در رابطه باحذف طرح شبنم و ایران کد توضیحاتی را ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان سوال کننده از نعمت زاده از پاسخ های وی قانع شدند ،تصریح کرد: برخی نمایندگان در مورد ثبت شرکت‌های صنعتی به وزیر انتقاداتی وارد دانستند مبنی بر اینکه متاسفانه اشخاص غیر تخصصی با ثبت معدن، عملا سبب تعطیلی این صنعت شده‌اند که وزیر در این مورد دستور پیگیری و حل مشکلات موجود را صادر کرد.

خان محمدی اظهار کرد: نعمت زاده درادامه جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس،‌ توضیحاتی در مورد طرح شبنم و ایران کد ارائه کرد، که این موضوع، مورد سوال نمایندگان نبود.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خاطر نشان کرد: سوالات بیشتر نمایندگان حول محور صنعت کشور و مسئولین قبل این بخش بود و باید عنوان کرد سوالات و پاسخ‌های نمایندگان و وزیر صنعت، معدن و تجارت با یکدیگر همسو بوده و نعمت زاده نیز قول مساعد برای پیگیری مشکلات بخش صنعت را داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.