توضیحات ترقی درباره حضور مستقل حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه این حزب برای انتخابات شوراها لیست مستقل می دهد، گفت: در صورت عدم پذیرش گزینه های موتلفه برای انتخابات شوراها توسط جبهه متحد، به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنیم.

حمیدرضا ترقی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات شوراها لیست مستقل ارائه می کند، اظهارداشت: برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری موتلفه نامزد مستقل به جبهه متحد اصولگرایان معرفی خواهد کرد؛ اما در مورد کیفیت این کار و چگونگی هماهنگی و تبادل نظر با جبهه هنوز تصمیمی گرفته نشده است. 

وی با بیان اینکه این اقدام موتلفه هیچ منافاتی با وحدت اصولگرایان ندارد، افزود: موتلفه در انتخابات گذشته و در جریان سازو کار انتخاباتی هیچ مصداقی مشخصی نداشت و تنها در مورد مصداق های جمعی نظر می داد؛ اما در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خود مصداق معرفی خواهد کرد. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که اگر لیست موتلفه مورد نظر دیگر گروههای اصولگرا نباشد، آیا نظر جمع را می پذیرد؟ گفت: در این صورت موتلفه برای انتخابات شوراها لیست مستقل خواهد داد. 

وی خاطرنشان کرد : در مورد حضور مستقل در انتخابات ریاست جمهوری در صورت مورد اجماع نبودن گزینه موتلفه هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.