توضیح تهیه کننده «من مادر هستم» دربارهٔ خبر احضار وی به دادسرا

۱۳م آذر ،

یکشنبه, ۱۲ آذر ساعت ۲۰:۱۱ مصطفی رضائی

(واکنش سجادپوراضافه شد) دقایقی بعد از آنکه تعدادی از خبرگزاری ها از احضار تهیه کننده و کارگردان فیلم “من مادر هستم “به دادگاه خبر داده بودند غلامرضا موسوی تهیه کننده این فیلم در گفتگو با شبکه ایران اظهار داشت: این ماجرا بیشتر به یک شوخی شبیه است و تا به این لحظه هیچ احضاریه ای به دست من نرسیده است.

من مادر هستم

ساعاتی پیش خبرگزاری مهر و پایگاه اینترنتی فارس گزارش دادند، که جواد شمقدری -رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد اسلامی- ، فریدون جیرانی کارگردان فیلم و غلامرضا موسوی تهیه کننده فیلم را برای توضیحات به دادسرا احضار شده اند. آنگونه که این دو پایگاه اینترنتی خبری نوشتند احضار اشخاص مذکور به دنبال طرح شکایتی جمعی از مخالفان اکران این فیلم در دادستانی تهران و تشکیل پرونده ای در شعبه نهم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش ، هفتم آذر امسال مخالفان اکران این فیلم اعلام کردند ،با استناد به ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی از جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به عنوان مسئول ارائه مجوز به ۴ فیلم “برف روی کاج‌ها”، “پل چوبی”، “من مادر هستم” و”من همسرش هستم” و نمایش عمومی آن در سینماهای کشور به دادستان تهران شکایت می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سجادپور هم این خبر را کذب محض دانست.

Tags:

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.