توضیح دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها درباره اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها با روش جدید

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها با بیان این‌که اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها با روش جدید به هیچ وجه در ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها مطرح نشده است، اظهار کرد: بخش مربوط به هدفمندی در قانون بودجه ۹۱ در ستاد هدفمندی بررسی می‌شود تا آمادگی لازم برای اجرای فاز دوم را به دست بیاوریم.
محمدرضا فرزین  درباره مسائل مطرح شده مبنی بر اجرای فاز دوم قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها با روش جدید به گونه‌ای که قیمت حامل‌های انرژی ثابت مانده اما میزان یارانه نقدی افزایش یابد، اظهار کرد:‌ در ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها هیچ وقت چنین مسئله‌ای مطرح نشده است.
وی در ادامه در پاسخ به اینکه پس آیا چنین امری شایعه‌ای است که در راستای اجرای فاز دوم مطرح شده است؟ گفت: این‌ مسائل شایعه‌ است و تا به حال در ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها بررسی نشده است.
دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در ادامه درباره اینکه گفته شده دولت اعلام کرده بودجه مربوط به سال ۹۱ به ویژه بخش مربوط به هدفمندی را بررسی می‌کند، تصریح کرد: جمله‌ای از قول من مطرح شده که گفته‌ام بودجه قرار است در ستاد هدفمندی بررسی شود اما بنده هیچ جا چنین حرفی را نزده‌ایم.
فرزین در ادامه گفت: بحثی که از قول فرد دیگری مطرح شده این است که مصوبه مربوط به هدفمندی در بودجه را به ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها می‌بریم تا بررسی کنیم.
وی تاکید کرد: بررسی بودجه مربوط به هدفمندی لازم است؛ زیرا باید آمادگی لازم را برای اجرای فاز دوم کسب کنیم که این امر هیچ مغایرتی با قانون ندارد.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.