توطئه های جدیدی در حال شکل گیری است / منافقین بارکش مجانی آمریکا می شوند

محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره  خروج نام منافقین از لیست تروریست های آمریکا با اشاره به اینکه این کار در جهت تقویت منافقین صورت می گیرد، گفت: آمریکایی ها قصد دارند که در آینده بتوانند از این گروهک علیه ملت ایران بهره بیشتری ببرند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها قصد دارند از گروهک تروریستی منافقین به عنوان یک بارکش مجانی و رایگان برای خود بهره بگیرند.

جوکار خاطرنشان کرد: آمریکایی ها از همان ابتدا همکاری های گسترده ای با منافقین داشتند که به صورت آشکار نبود اما امروز این همکاری ها را آشکار کرده اند.

وی  با اشاره به اقدامات رسانه ای آمریکا و قدردانی سرکرده این گروهک از امریکا ، بیان کرد: این امر نشان می دهد توطئه های جدیدی در حال شکل گیری است  و آمریکا قصد دارد در عرصه های سیاسی از این گروه بر علیه نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران بهره برداری کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این گروهک آنقدر سابقه خصمانه دارد و جنایت هایش آشکار است که آمریکایی ها موفق نمی شوند با یک اقدام این گونه آنها را از لیست تروریست ها حذف و اقداماتشان را پاک کنند.

وی تأکید کرد: مردم ما به خوبی این گروهک، آمریکا و تروریست را می شناسند و چهره پلیدی که پشت دستان با دستکش مخملی آنها پنهان شده است را آشکار می کنند.

جوکار تصریح کرد: گروهک تروریستی منافقین می خواهد ویترین جدیدی برای غرب باشد و از کشورهای غربی طلب استرداد کند تا جایی به او بدهند و از ظرفیت و توانمندیهایش بر علیه نظام استفاده کنند . این اقدامات دیگر کهنه شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته آمریکا به بهانه مبارزه با تروریست اقدامات زیادی از جمله حمله به عراق و افغانستان را انجام داده است، افزود: با این اقدام اخیر و حذف یک گروهک تروریستی از لیست تروریست ها ، افکار عمومی روشن تر خواهد شد . آنها می فهمند که ادعای آمریکایی ها و استکبار دروغی بیش نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اقدام آمریکا نشان می دهد ؛ آنها که خودشان را سردمدار مقابله با تروریسم معرفی می کنند، دروغ می گویند و خود حامی تروریسم هستند. پرونده سیاه منافقین دست آمریکا را برای همه دنیا باز می کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.