توقف ایتالیا مقابل کرواسی

جدال دو تیم ایتالیا و کرواسی از گروه سوم جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ به تساوی انجامید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال ایتالیا و کرواسی دومین دیدار خود از گروه سوم یورو ۲۰۱۲، را ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه مونیسیپال پوزنان لهستان با قضاوت هاوارد وب انگلیسی برگزار کردند.

خبرگزاری فارس: توقف ایتالیا مقابل کرواسی/ کار لاجوردی‌پوشان سخت شد


در نیمه اول ایتالیایی‌ها بهتر بازی را شروع کردند و موقعیت‌های خوبی را بر روی دروازه کروات‌ها تدارک دیدند.

ضربه محکم و سرکش مارکیزیو از پشت محوطه جریمه کرواسی یکی از بهترین موقعیت‌های لاجوردی‌پوشان بود که با فاصله اندک از کنار دروزاه این تیم به بیرون رفت.

در ادامه کرواسی تا حدودی از فشار ایتالیایی‌ها بر روی دروازه خودش کاست و حملاتی را بر روی دروزاه این تیم تدارک دید که چندان ثمربخش نبود.

یکی از موقعیت‌های مناسب نیمه اول برای ایتالیایی‌ها، صحنه تک به تک کاسانو با پلاتیکوزا دروازه‌بان کرواسی بود که مهاجم ایتالیایی در دو مرحله نتوانست دروازه کروات‌ها را باز کند.

در ادامه بازیکنان بیلیچ پشت‌ محوطه جریمه خودی خطایی را مرتکب شدند که آندره‌ پیرلو به خوبی و با هنرنمایی دروازه کرواسی را باز کرد.

در نیمه دوم کروات‌ها برای جبران شکست یک بر صفر نیمه اول راهی میدان شدند و بازی رو به جلویی را از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت مانوئل ماندزوکیچ در دقیقه ۷۲ گل تساوی بازی را به ثمر رساند تا نتیجه یک بر یک شود.

دو تیم در ادامه موقعیت‌های جست و گریخته‌ای را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که ثمربخش نبود و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کرواسی با کسب یک امتیاز ارزشمند این دیدار ۴ امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.  لاجوردی‌پوشان نیز دومین تساوی متوالی خود را کسب کردند و با ۲ امتیاز موقتا در مکان دوم قرار گرفتند تا کار برای این تیم سخت شود.

 ایتالیا:

جان لوئیجی بوفون، ‌کیلینی، دروسی، بونوچی، پیرلو، مارکیسیو، تیاگو موتا (مونتولیو ۶۲)، جیاچرینی، مجیو، کاسانو (جیاوینکو ۸۳)، بالوتلی( دی‌ناتاله ۶۹)

 

کرواسی:

پلتیکوزا، استرینیچ، شیلدنفلد، کورلوکا، سرنا، مودریچ، وکوجویچ، پاکتیچ، پرسیچ (پرانیچ ۶۸)، ژلاویچ (ادواردو ۸۳)، ماندزوکیچ (کرانچار ۹۰+۴)

 

دیگر دیدار این گروه را اسپانیا و ایرلند ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه گدانسک لهستان برگزار می‌کنند.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.