توقف نماد معاملاتی شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه

۱۸م آذر ،

نماد معاملاتی شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، برای برگزاری جلسه هیأت مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه ، متوقف شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در بازار فرا بورس ،۳۶ میلیون اوراق در بازار های فرابورس  عرضه شد وقیمت هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن در مرز ۵۶۰هزار ریال مبادله شد. 

بیشترین رشد قیمت به صنعت روی زنگان تعلق داشت و با افزایش ۴٫۹ درصد هر سهم آن ۳۳۲۹ ریال را در سیستم معاملات ثبت کرد و کمترین رشد قیمت متعلق به لیزینگ ایرانیان بود که با افت ۲٫۳ درصدی قیمت هر سهم آن ۱۰۱۵ ریال رسید.

نماد معاملاتی شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، برای برگزاری جلسه هیأت مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه ، متوقف ونماد” اوراق مشارکت شرکت عمران ونوسازی مجدمشهد” و” اوراق اجاره واسط مالی تیر”بازگشای شد.

بنابر این گزارش ،نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت عمران و نوسازی مجد مشهد به منظور تأمین مالی بخشی از منابع مورد نیاز برای اجرای فاز۲ طرح عظیم مجد مشهد، پس از پرداخت سود علی الحساب سه ماهه اوراق و اوراق صکوک اجاره شرکت واسط مالی تیر، در خصوص تأمین مالی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، پس از پرداخت اجاره بهای سه ماهه اوراق  از امروز معامله می شود. 

 شایان ذکر است ،بانک خاورمیانه با سرمایه ۴هزار میلیارد ریال به عنوان یکصد و هفتمین نماد معاملاتی در بازار پایه فرابورس درج شد.

، بانک خاورمیانه که در تیر ماه سال جاری یک هزارو ۹۳۴میلیارد و ۵۰۹میلیون ریال افزایش سرمایه خود را با پذیره نویسی در فرابورس تامین کرده بود، طبق ماده ۹۹ قانون برنامه پنجم توسعه و موافقت کمیته عرضه بانک خاورمیانه، از ۱۵ آذرماه به عنوان یکصد و هفتمین نماد معاملاتی در بازار پایه فرابورس درج شد.

این بانک چهارهزار میلیارد ریال سرمایه دارد که از این مبلغ ۲ هزار و ۶۵ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال از طریق موسسین بانک و یک هزار و ۹۳۴ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال با پذیره نویسی در فرابورس تامین شد./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.