توقیف ۳۲خودرو با خلافی بیش از ۱میلیون

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 توقیف 32خودرو با خلافی بیش از 1میلیون

توقیف ۳۲خودرو با خلافی بیش از ۱میلیون

ممتازنیوز: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از توقیف ۳۲ خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان در خیابانهای پایتخت خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، سرهنگ عین الله جهانی اظهار داشت: در راستای اجرای بند ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی شبانه روز گذشته با تشدید اقدامات کنترلی ۲۳ دستگاه خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند شناسایی و پس از توقیف به پارکینگ منتقل شدند.
وی ادامه داد: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس این موضوع را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودروی وی توقیف می شود.
به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران، در شبانه روز گذشته ۱۰۸ مورد تصادف جرحی و ۱۳۲ مورد تصادف خسارتی نیز در نقاط دیگر سطح پایتخت گزارش شده است.
به گزارش مهر، جهانی با اشاره به اجرای طرح انضباط ترافیکی و تشدید برخورد با رانندگان و موتورسیکلت سواران متخلف، تاکید کرد:ماموران راهور تهران با اجرای این طرح موفق شدند ۴۵۶ دستگاه خودرو متخلف که راننده هایشان مرتکب تخلفاتی چون حرکت خلاف جهت، نداشتن پلاک،به همراه نداشتن گواهینامه،نقص فنی،مخدوش بودن پلاک،سرعت و سبقت غیر مجاز،تخلفات حادثه ساز شده بودند را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.