تولد ۶۹ سالگی سید محمد خاتمی به روایت کیهان

خاتمی گفته که برگزاری این جلسه در این موقعیت که بسیاری از بزرگان ما در حصر به سر می برند و تعداد زیادتری در حبس هستند کمی ناگوار هست.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از کیهان: خاتمی شمع کیک تولد ۶۹سالگی خود را فوت کرد. دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات این جشن تولد را برای خاتمی گرفته بود.

این جشن تولد با تعریف و تعارف و تمجیدهای متقابل خاتمی و دعایی همراه بود. به گزارش سایت وابسته به خاتمی، وی می گوید «این گونه مراسم باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با سابقه درخشان و شخصیت ممتاز و دوست داشتنی برگزار شود». خاتمی همچنین گفته که برگزاری این جلسه در این موقعیت که بسیاری از بزرگان ما در حصر به سر می برند و تعداد زیادتری در حبس هستند کمی ناگوار هست.

دعایی هم ضمن اهدای سبد گلی به خاتمی در کلماتی مبالغه آمیز گفت: سبد ۶۹ گل آتشین تقدیم شما جناب آقای خاتمی که درونتان آتش است و شعله های وجودتان ما را گرفته است. آقای خاتمی حجت دین داری خیلی از ما ها هستند. در دورانی هستیم که آئین و دین و همه مقدساتمان در معرض تحریف است و چیزی که پناه و مرجع ماست صداقت و پاکی و تحمل و بردباری و همه خوبی ها و فضائل ایشان است و بر همه ما حجت هستند.

از سوی دیگر حاضران لوحی به خاتمی به همراه قالیچه به وی هدیه کردند. متن لوح نیز آمیخته به انواع اغراق ها بود از جمله این غزل دیوان شمس که می گوید «پنهان مشو که روی تو به ما مبارک است- نظاره تو بر همه جان ها مبارک است… ای صد هزار جان مقدس فدای او- کاید به کوی عشق که آنجا مبارک است». در این لوح همچنین نوشته شده بود«تولد شما در پاییز برگ ریز، نمادی از بهار در خزان است و امید در ناامیدی و شادی و مهر به هنگام سردی و بی وفایی». بنابر این گزارش، جشن تولد خاتمی با دف نوازی همراه شد و سپس حاضران قالیچه ای را به وی هدیه کردند.

ادعای صدهزار جان مقدس فدای خاتمی در حالی است که وی برای شرکت در انتخابات مجلس مجبور شد به شکل پنهانی در یکی از روستاهای اطراف وادان رأی بدهد اما لو رفتن همین اتفاق نیز باعث سرزنش شدید وی از سوی اغلب مدعیان حمایت از اصلاح طلبی شد. معترضان مدعی بودند خاتمی سیاست تحریم اتخاذ شده از سوی اصلاح طلبان را بی اعتبار کرده است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۸۹ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , سید محمد خاتمی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. mahsaa:

    تولت مبار ک عزیز دله ملت سید اولاد پیغمبر به مولا سروری دوست داریم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.