تولید خودروهای دوگانه‌سوز ۴۳ درصد کاهش یافت

تولید انواع خودروی دوگانه‌سوز در مرداد ماه امسال ۴۳ درصد نسبت به تیر و تولید پنج ماهه این خودروها نیز ۴۰٫۷۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، در مرداد ماه امسال در مجموع ۱۲ هزار و ۳۴۳ دستگاه انواع خودروی سواری و وانت دوگانه‌سوز در کشور تولید شد که نسبت به تولید ۲۱ هزار و ۷۰۷ دستگاهی تیر ماه کاهش ۴۳ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین در مجموع پنج ماهه امسال ۸۱ هزار و ۶۳۶ دستگاه انواع خودروی سواری و وانت دو‌گانه‌سوز در ایران تولید شد که ۴۰٫۷۸ درصد کمتر از تولید ۱۳۷ هزار و ۸۵۸ دستگاهی مدت مشابه سال گذشته است.

تولید انواع سواری دوگانه‌سوز نیز در مرداد ماه امسال ۳۱٫۶۵ درصد نسبت به تیرماه و تولید پنج ماهه ۴۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

در مرداد امسال در مجموع ۹ هزار و ۶۱۳ دستگاه انواع خودرو سواری دوگانه‌سوز در کشور تولید شد که نسبت به تولید ۱۴ هزار و ۶۶ دستگاهی تیر ماه امسال ۳۱٫۶۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

همچنین در پنج ماه نخست امسال ۵۴ هزار و ۱۷۸ دستگاه انواع سواری دوگانه‌سوز تولید شد که نسبت به تولید ۹۶ هزار و ۸۱۶ دستگاهی پنج ماه نخست سال گذشته ۴۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.