تولید مستند “کومور، سرزمین ماه و مهر” در شبکه سحر

یکشنبه ۴ تیر – ۱۰:۰۵:۱۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مستند “کومور، سرزمین ماه و مهر” با هدف معرفی کشور کومور با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر تولید شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این مستند گزارشی به تهیه کنندگی نادر موفق در ۴ قسمت ۲۰ دقیقه ای به زبان فرانسوی تولید شده است و به معرفی کشور کومور و تحولات سیاسی و تاریخی آن، حضور و تاثیر ایرانیان بر فرهنگ، معماری و مذهب مردم این کشور و حضور نهادهای ایرانی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد کشاورزی، هلال احمر و فعالیت های آنها می پردازد.
نادر موفق با اشاره به اینکه تصویربرداری این مجموعه مستند از اواسط بهمن ماه سال گذشته در آفریقا آغاز شده است، گفت: تصویربرداری این مستند در مدت دو هفته در سه جزیره گراند کومور، آنژوان و مهیلی انجام شده است و شامل تصاویری از طبیعت و اجتماع کومور، مصاحبه با مسوولان کشور کومور از جمله رییس جمهور، فرمانداران محلی و رییس جمهور سابق و مسوولان سازمان های ایرانی مستقر در این کشور شامل کمیته امداد امام خمینی، جهاد کشاورزی، موسسه تبیان و جمعیت حلال احمر بوده است.
وی افزود: تدوین و ساخت تیتراژ این برنامه به پایان رسیده و هم اکنون مراحل صداگذاری را پشت سر می گذارد.
از دیگر عوامل تهیه و تولید مستند “کومور، سرزمین ماه و مهر” زهرا عباسی (نویسنده و کارگردان)، زهرا راسخ (مترجم) و نادر موفق و علیرضا والی (تصویربرداران) را می توان نام برد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۴۱۰۰۵۱۲۷۶۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.