تولید یک مانیتور اختصاصی جهت ویندوز ۸

دوشنبه ۱۵آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است آی تی ایران – ال‌جی اعلام کرد به سریعی مانیتور لمسی را وارد بازار خواهد کرد که به شکل اختصاصی جهت استفاده از ویندوز ۸ طراحی شده است؛ این مانیتور کهTouch 10 نام دارد و مدل آن ET83 می‌باشد به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت هم‌زمان از همه انگشتان خود بر روی سیستم همه‌لمسی این مانیتور استفاده کنند.

این مانیتور ۲۳ اینچی در حقیقت بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال استفاده از جدیدترین نسل مانیتورهای لمسی‌اند و در عین‌ حال نمی‌خواهند کامپیوتر لمسی جدیدی را خریداری کنند.

ویژگی دیگر این مانیتور امکان استفاده از آن جهت اجرای برنامه‌های خاص موزیک مانند پس‌زمینه‌های پیانو، کاربرد سینتی‌سایزر و سایر آلات زهی است که برای تنظیمات رایانه‌ای موزیک در استودیوها بسیار مناسب می‌باشد و ویژگی لمسی به آن سرعت بسیار بالاتری می‌دهد.

این نمایشگر بزرگ همچنین امکان تماشای فیلم‌ها، اجرای بازی‌های رایانه‌ای و برنامه‌های آموزشی کودکان را بسیار بیشتر از پیش ممکن کرده و طیف گسترده‌ای از امکانات و برنامه‌های سازگار با لمس را در ویندوز ۸ در دسترس کاربران قرار داده است. تنظیمات این مانیتور بسیار ساده بوده و عملکرد همه لمسی‌اش به محض نصب قابل استفاده است و نیازی به نرم‌افزار اضافه ندارد.
پنلIPS این مانیتور رنگ‌های زنده، طبیعی و با کنتراست مناسبی را ارائه می‌دهد و این امکان را به کاربران می‌بخشد که از ویژگی‌های ویندوز ۸ مانند کیبرد on-screen نیز استفاده کنند.

همچنینTouch 10 از یک قلم خازنی capacitiveپشتیبانی می‌کند که مخصوص کاربرانی است که ترجیح می‌دهند برای کار با برنامه‌ها از این اینترفیس قلمی استفاده کنند.

گفته می‌شود که Touch 10 از ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی وارد بازار شود.
IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.