تولید ۴ نماهنگ ویژه سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی

تولید ۴ نماهنگ ویژه سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی

جام جم آنلاین: همزمان با سفر مقام رهبری به خراسان شمالی، از سوی سیمای مرکز این استان، چهار نماهنگ ویژه سفر رهبری تولید شد.

این نماهنگ‌ها که با همکاری واحد شعر و موسیقی مرکز و به سفارش مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما قطعات آن تولید شده بود،شامل “دیدار یار”،” یاد یار”، “جشن استقبال” و “ایران پر نور”، با موضوع سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی تولید شده است.

نماهنگ “دیدار یار” به خوانندگی سلمان تقدیسی، آهنگ سازی مجتبی ابوالقاسم پور و با شعر حمید رضا حسینی به مدت سه دقیقه ۲۵ ثانیه با تصاویر آمادگی خراسان شمالی از استقبال از رهبر انقلاب و تصاویر استقبال بی نظیر مردم این دیار تصویر گذاری شده است.

همچنین نماهنگ‌های “جشن استقبال” به خوانندگی امیر بدیعی، با شعر حمید رضا حسینی و آهنگ سازی مجتبی ابوالقاسم پور به مدت سه دقیقه و ۳۶ ثانیه، “یاد یار” به خوانندگی امیر بدیعی، با شعر حمید رضا حسینی و آهنگ سازی مجتبی ابوالقاسم پور به مدت سه دقیقه و ۱۲ ثانیه و نماهنگ “ایران پر نور” نیز بر اساس شعر و خوانندگی  فرامز رستمی در سه زبان، ترکی، کردی و فارسی و با موضوع سفر رهبرمعظم انقلاب تصویر گذاری که از شبکه‌های سراسری و شبکه استانی در حال  پخش است.

رهبر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه برای یک سفر ۸ روزه وارد استان خراسان شمالی شده و از سوی مردم دیار گنجینه فرهنگ ها، مورد استقبال با شکوهی قرار گرفتند.

روز شنبه ۲۲ مهرماه مقام رهبری به شهرستان اسفراین و روز دوشنبه ۲۴ مهرماه به شهرستان شیروان سفر و با مردم این شهرها دیدار خواهند کرد. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.