تولیدات شبکه اجتماعی “هم‌میهن” ویژه روز بصیرت

امروز ۹ دی ماه است که “روز بصیرت” نام گرفته است به این مناسبت در مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به تولیدات کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی می پردازیم. امشب به سراغ شبکه اجتماعی هم‌میهن رفته ایم که در ادامه می بینید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، کاربران ایرانی که در شبکه های اجتماعی داخلی فعال هستند با فرارسیدن حماسه بزرگ و مردمی ۹ دی، مطالب ویژه ای را برای پاسداشت این روز گرامی تهیه می کنند ما نیز در مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به انعکاس این تولیدات می پردازیم. شب گذشته به معرفی تولیدات کاربران فارس توییتر و شبکه اجتماعی فیسنما  و همچنین فعالیت های کابران شبکه اجتماعی افسران اختصاص داشت و در چهارمین قسمت از این سری گزارش ها به سراغ شبکه هم میهن و کاربرانش رفته ایم که در ادامه برخی از این تولیدات را می بینید.

برخی از کابران این شبکه نیز در کنار قرار دادن طرح و تصاویر جملاتی را نیز یادداشت کرده اند که خواندن آن ها نیز خالی از لطف نخواهد بود:

کاربر nabzezamane: اینکه من عرض میکنم روز نُه دى در تاریخ ماندگار است، به خاطر این است. مردم بیدارند؛ همین است که کشور شما را نگه داشته است عزیزان من! همین است که انقلابتان را حفظ کرده است؛ همین است که جرأت سران استکبار را از آنها گرفته است که بخواهند به ملت ایران حمله کنند؛ میترسند. حالا در تبلیغات، زید و عمرو و بکر را میکشند جلو، بمباران تبلیغاتى میکنند؛

اما حقیقت قضیه چیز دیگرى است. دشمن حقیقى آنها ملت ایران است، دشمن حقیقى آنها ایمان و بصیرت ملت ایران است، دشمن حقیقى آنها همین غیرت دینى جوانهاست که میجوشد. یک وقتى هم دندان روى جگر میگذارند، صبر هم میکنند، باید هم بکنند؛ اما یک وقت هم آنجائى که وقت حضور در صحنه است، مى آیند توى صحنه

شما دوستان گرامی برای ثبت نام در شبکه اجتماعی هم‌میهن اینجا را کلیک کنید.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران از تمامی شبکه های اجتماعی ایرانی دعوت به عمل می آورد تا تولیدات کاربران خود را به ایمیل bashgaheshabaneh@gmail.com ارسال نموده و ما را در این راه یاری کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.