تولید۳۰ درصد صادرات سمند درسایت های خارج ازکشور

تولید۳۰ درصد صادرات سمند درسایت های خارج ازکشور

به گزارش دنیای خودرو به نقل از ایکوپرس ، مهندس جواد نجم الدین با بیان این مطلب ، تولید محصول در پایگاه های خارج از کشور و صادرات محصول کامل را دو روش صادراتی ایران خودرو عنوان کرد و افزود: در این مدت سهم تولید محصول در پایگاه های خارج از کشور نسبت به صدور محصول تولید شده در داخل نیز افزایش یافته که نشان دهنده استفاده بهینه از سرمایه گذاری های صورت گرفته در خارج از کشور است.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: پس از ۱۳ سال از شروع ساخت خودروی ملی، در عرصه صدور محصولی به نام سمند راه موفقیت در صنعت خودروسازی را طی کرده و توانسته ایم با صدور خودروی ملی و قطعات در بازار جهانی نامی از توان ملت ایران را به ثبت برسانیم و در کنار بخش های دیگر صنعت، توسعه یافتگی را تجربه کنیم.

وی تثبیت حضور دربازارهای هدف صادراتی و توسعه بازارهای جدیدرا از راهبردهای ایران خودرو در توسعه صادرات و توسعه محصول جدید از راه افزایش ظرفیت های تحقیق و توسعه در زمینه پلتفرم، محصول و قوای محرکه را از راه های دست یابی به این هدف عنوان کرد.

مهندس نجم الدین ، افزایش کارایی شبکه توزیع از راه استفاده از حداکثر ظرفیت های ایجاد شده در توزیع، فروش و سایت های تولیدی و توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش از راه توسعه کمی و بهبود کیفیت نمایندگی های فروش خارج از کشور را از رویکردهای ایران خودرو در توسعه بازار خارجی برشمرد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرواظهارداشت : به این موارد باید اخذ و تمدید استانداردهای بازارهای هدف و برندسازی از راه ترویج و توسعه برندایکو در سطح منطقه ای و جهانی را افزود.

وی اضافه کرد: علاوه بر تولید محصولات صادراتی در داخل کشور، برند ملی در شش سایت خارج از کشور نیز تولید می شود و تا کنون بیش از ۳۰ درصد کل صادرات سمند، در خارج از کشورتولید شده است.

مهندس نجم الدین تصریح کرد: گروه صنعتی ایران خودرو با هدف حضور در بازار جهانی و توسعه رقابت پذیری از اواسط سال ۸۳ تا کنون ۲۱۰ هزار دستگاه خودرو به ۴۴ کشور دنیا صادر کرده است .


دنیای خودرو

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. منصور:

    با سلام خوبه چطور میتونم سمند صادراتی ال ایکس بخرم (داشبورد جدید)

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.