تولید پلاستیک با قابلیت جذب در خاک در ایران

ممتازنیوز : قائم مقام سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به تولید کیسه های پلاستیکی قابل بازیافت و تجزیه در کشور از رونمایی اولین کارخانه تولید پلاستیک سازگار با محیط زیست خبر داد.

– — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

علی محمد شاعری در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره گفت: تولید کیسه های پلاستیکی قابل بازیافت و قابل تجزیه در خاک در حداقل زمان ممکن آغاز شده است و به زودی از اولین کارخانه تولید پلاستیک سازگار با محیط زیست رونمایی می شود.

معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست در ادامه با تأکید بر اینکه پلاستیک های معمولی با محیط زیست سازگار نبودند، اظهار داشت: همچنین برای تجزیه پلاستیک های معمولی در محیط حدود ۳۰۰ سال وقت لازم است اما با تولید پلاستیک سازگار با محیط زیست که به زودی تولید می شود این زمان به دو تا سه سال کاهش پیدا می کند.

قائم مقام سازمان حفاظت ادامه داد: پلاستیک های معمولی با محیط زیست سازگار نبودند و موجب آلودگی آب و خاک می شدند اما پلاستیک های سازگار با محیط زیست آسیبی به مراتب کمتر به آب و خاک وارد می کند.

به گفته وی، در تولید پلاستیک های سازگار با محیط زیست نهادهایی از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین بخش خصوصی همکاری کرده اند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۶۶ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۸ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , پلاستیک با قابلیت جذب, پلاستیک با قابلیت جذب در خاک

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Iman:

    اگر این پلاستیک تولید شده چرا توضیع نمی شود .
    بنده علاقه مند به تحقیق در این زمینه هستم لطفا اگر لینک این کارخانه یا موارد مشابه را در اختیار دارید ارسال فرمائید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.