تونل نیایش ؛ تونلی کاملا استاندارد و ایمن است

۲۱ام بهمن ،

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک گفت : همزمان با بهره برداری از تونل نیایش کلیه تجهیزات و سیستم های هوشمند ترافیکی و ایمنی این تونل تکمیل و آماده بهره برداری می گردد .

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس حجت الله بهروز با بیان این مطلب اظهار کرد : در تونل نیایش به سبب طول بسیار از تجهیزات و استانداردهای متفاوت استفاده شده است . کلیه سیستم ها مدیریت ترافیکی و ایمنی تونل از جمله سیستم های کنترل سرعت ، تهویه، آتش نشانی، روشنایی و… همزمان با بهره برداری از تونل به بهره برداری می رسند.
 
وی افزود: این در حالی است که در تونل رسالت و توحید بعضی از این سیستم ها با فاصله زمانی از بهره برداری تونل، تکمیل و به بهره برداری رسیدند.
 
مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران افزود: در تونل نیایش دوربین های تردد شمار، ثبت سرعت لحظه ای و متوسط، دوربین های نظارت تصویری، دوربین های کنترل خط اضطرار و امداد و دوربین های شناسایی نقطه اتفاق نصب و راه اندازی می گردد.
 
بهروز خاطر نشان کرد : با سیستم های هوشمند به کارگیری شده ، امکان مدیریت و نظارت دقیق بر وضعیت ترافیک در تونل نیایش فراهم شده و از نظر ایمنی نیز تونل نیایش تونلی کاملا استاندارد و ایمن است ./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.