توهین به پیامبر اسلام (ص) نشانه ضعف غرب در مقابل اسلام است

به گزارش ایرنا، حاج ماموستا حسام الدین مجتهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با محکوم کردن حرکت آمریکاییی – صهیونیستی توهین به ساحت پیامبر اسلام (ص)، گفت: این نحو رفتار دشمنان نشان دهنده قوت علمی و منطقی اسلام است.

وی با اشاره به قدرت منطق اسلام و داده های علمی جامع در این دین الهی اظهار داشت: دشمن وقتی در مناظرات در رسانه های مختلف و کرسی های دانشگاهی با دانشمندان اسلام شکست می خورد، دست به چنین اقدامات موهنی می زند.

وی برنامه های دین اسلام را بر آمده از فطرت انسان ها و منطبق بر عقل و خرد و داده های علمی دانست.

به گفته وی دشمن وقتی قدرت پاسخگویی به این منطق قوی را ندارد سعی می کند با تمسک به این اقدامات مذبوحانه به تصور خود شیشه عمر اسلام را بشکند، غافل از اینکه بنای اسلام بنایی رفیع و دژی مستحکم است.

وی اقدامات دشمنان اسلام برای اهانت به پیامبر اسلام را بسیار بچگانه و ناشیانه خواند و گفت: آنها با این اقدامات تنها جایگاه پست خود را به دنیا معرفی می کنند.

وی تبیین جایگاه و مقام رسول الله (ص) در میان مردم دنیا از سوی فعالان فرهنگی و رسانه های جهان اسلام را بهترین اقدام علیه برنامه های دشمنان دانست و گفت: بر هر مسلمانی لازم است که در این زمینه بنا به توانایی های خود اقدامی انجام دهد.

وی تاکید کرد: معرفی وجود پیامبر اسلام (ص) به عنوان خلیفه الهی و اشرف مخلوقات قطعا دلها را به خود جذب می کند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه های امروز به اهمیت و جایگاه دوران دفاع مقدس اشاره کرد و همه مردم را به تبیین ارزش های آن دوران مقدس فرا خواند.

ماموستا مجتهدی اظهار داشت: تمامی موفقیت های امروز ایران اسلامی در سایه امنیت و مرهون خون شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بوده، بنابراین ما باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش بیشتری داشته باشیم.

نمازگزاران سنندجی بعد از برپایی نماز جمعه این هفته نیز بار دیگر با شعارهای مرگ بر آمریگا و مرگ بر اسرایی، اهانت دشمنان اسلام به رسول الله را محکوم کردند.ک/۲

۷۳۵۴/۵۳۳

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.